گوگل پلاس رکورد 62 میلیون کاربر را پشت سرگذاشت

شبکه اجتماعی گوگل بر خلاف تجربه‌های پیشین این غول دنیای جستجو مانند گوگل باز و ویوو بسرعت در حال رشد است و پل آلن نیز به تازگی اعلام کرده است که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی از مرز 62 میلیون کاربر عبور کرده است.

0

فارنت: شبکه اجتماعی گوگل بر خلاف تجربه‌های پیشین این غول دنیای جستجو مانند گوگل باز و ویوو بسرعت در حال رشد است و پل آلن نیز به تازگی اعلام کرده است که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی از مرز 62 میلیون کاربر عبور کرده است.

این در حالی است که تعداد این کاربران در ماه دسامبر در حدود 43 میلیون کاربر بوده است و بدین ترتیب انتظار می‌رود تا در فوریه یا مارچ 2012 تعداد کاربران از مرز 100 میلیون نیز فراتر رود.

در ضمن بر اساس همین آمار  ، در هر روز در حدود 625 هزار کاربر جدید به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شوند.

بسیار جالب خواهد بود تا بببنیم در پایان سال آینده میلادی تعداد کاربران گوگل پلاس چقدر است که با این رشد خیره کننده تعداد 400 میلیون کاربر منطقی است هرچند راه زیادی تا توئیتر و فیس بوک باقی مانده است.

راستی منتظر شما در صفحه رسمی فارنت در گوگل پلاس در اینجا هستیم.

Source:Via SlashGear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.