یکه تازی iOS در خرید و فروش آنلاین

این مطالعه در حدود 3.4 میلیارد خرید بین ماه‌های آوریل و دسامبر 2011 را مورد بررسی قرار داده که در کمال شگفتی IOS سهم خود را از 88 درصد به 92 درصد افزایش داده است.

0

فارنت: هرچند گوگل اندروید را می‌توان رهبر بازار تلفن های همراه هوشمند دانست ولی در خرید و فروش آنلاین بدون شک   IOS  همه را از دور خارج کرده است.

بر اساس تازه‌ترین پژوهش موسسه  RichRelevance ،92 درصد از خرید آنلاین موبایل در سال 2011 توسط   دستگاه‌های IOS  شامل آیفون و آی‌پد صورت گرفته است.

این مطالعه در حدود 3.4 میلیارد خرید بین ماه‌های آوریل و دسامبر 2011 را مورد بررسی قرار داده که در کمال شگفتی IOS   سهم خود را از 88 درصد به 92 درصد افزایش داده است.

در ضمن ارزش خرید توسط دستگاه‌های IOS  به طور متوسط در حدود 123 دلار بوده است که اندروید با 101 و رایانه‌های رومیزی با 87 دلار در رده های بعدی قرار می‌گیرند.

Source:Via SlashGear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.