از اندروید 4 خبری نیست؛ خبر تاسف‌بار برای گلکسی‌اس و گلکسی‌تب 7 اینچی!

بنا بر بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، این گوشی و این تبلت از مشکل کمبود حافظه دائمی و همچنین رم برای اجرای سیستم عامل جدید اندروید 4 و همچنین تبلت تاچ‌ویز و دیگر امکانات نرم‌افزاری جدید رنج می‌برند.

6

شرکت سامسونگ هفته گذشته نام دستگاه‌هایی را که به به‌روزرسانی اندروید 4 در اوایل سال 2012 (تا پایان سال 1390)  مجهز خواهند شد، اعلام کرد. اما حالا این شرکت در بیانیه‌ای تاکید کرده است که گوشی گلکسی‌اس و همچنین تبلت 7 اینچی گلکسی‌تب در زمره این دستگاه‌ها نخواهند بود.

بنا بر بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، این گوشی و این تبلت از مشکل کمبود حافظه دائمی و همچنین رم برای اجرای سیستم عامل جدید اندروید 4 و همچنین تبلت تاچ‌ویز و دیگر امکانات نرم‌افزاری جدید رنج می‌برند.

این خبر، خبر ناامیدکننده‌ای برای 10 میلیون دارنده گلکسی‌اس خواهد بود در کنار این حقیقت که قدرت سخت‌افزاری از جمله قدرت پردازنده، حافظه موقت آن حتی به اندازه نکسوس‌اس هم نیست که به اندروید 4 به راحتی مجهز خواهد شد.

البته فکر کنم بیشتر دارندگان سامسونگ چندان تمایلی به استفاده از قابلیت تاچ‌ویز این گوشی‌ها نداشته باشند و گاها حتی با استفاده از نصب رام‌های متفاوت در واقع به‌دنبال غیرفعال کردن این قابلیت هستند.

سامسونگ در بیانیه هفته گذشته خود خاطرنشان کرده است که برای عرضه به‌روز رسانی اندروید ۴ برای هر کدام از این محصولات به صورت جداگانه اطلاع‌رسانی خواهد کرد که شامل جزئیات سیستم‌عامل جدید و زمان دقیق عرضه آن‌ها خواهد بود.

البته در این میان دیگر برندهای معتبر موجود در بازار نیز بیکار ننشسته‌اند و به‌طور مثال شرکت اچ.تی.سی اعلام کرده است که اندروید ۴ در اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی میهمان برخی از اسمارت‌فون‌های این شرکت خواهد شد. موتورولا Droid Razr نیز در همین مدت زمان مشابه پذیرای اندروید بستنی حصیری خواهد بود.

چند روز پیش از عرضه اندروید ۴ برای گوشی نکسوس‌اس خبر داده و نحوه به‌روزرسانی موقت و دستی این گوشی به اندروید ۴ را برای دوستانی که بیشتر عجله دارند در این مطلب آموزش دادیم.

Source: Gizmodo via Samsung

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. وحید می‌گوید

    مهم نیست بازم گوشی خوبیه

  2. ali می‌گوید

    همچین نوشته خبر تاسف بار گفتم چی شده!!!

  3. نام شما می‌گوید

    البته ملتفت هستین که فعل “رنج می برند” برای موجودات زنده بکار میره!

  4. وحید می‌گوید

    10 میلیون نه…20 میلیون…

    این گوشی بیش از 20 میلیون کاربر در سراسر دنیا داره.

    در هر صورت قابل پیش بینی بود….مهم هم نیست…بالاخره رام کاستم رو برای این موقع ها گذاشتن…من که فقط 1 هفته اول رام رسمی نصب بود رو گوشیم و بعدش فقط کاستم…

    اونقدرها هم مهم نیست

  5. دیگو می‌گوید

    ای بابا سامسونگ فقط به کر کیفیت صفحه نمایش و اندازه اونه
    کاربرا حکم …. را دارن

  6. amin می‌گوید

    گفته ولی ممکنه بیاد!
    ضمنا سامسونگ هم نده بیرون XDA یه فکری به حالش می کنه!