عرضه اندروید 4 برای گلکسی‌اس 2 و گلکسی‌ نوت سامسونگ تا پایان سال جاری

آنطور که سامسونگ اعلام کرده، دیگر تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت نیز به ترتیب دنباله‌رو این گوشی‌ها خواهند بود و این شرکت اعلام کرده است که فعلاً تلفن‌های همراه گلکسی‌اس 2 ، گلکسی‌نات، گلکسی آر، گلکسی‌تب 10.1، گلکسی‌تب 8.9، گلکسی‌تب 7.7 و گلکسی‌تب 7 پلاس در برنامه به‌روزرسانی به اندروید 4 قرار دارند.

1

شرکت سامسونگ اعلام کرد که تلفن‌های همراه هوشمند و همچنین تبلت‌های سری گلکسی این شرکت در اوایل سال 2012 به اندروید 4 (Ice Cream Sandwich) یا همان بستنی حصیری به‌روز رسانی خواهند شد.

دو مدل تلفن همراه هوشمند Galaxy S II و Samsung Galaxy Note همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود دو مدل گوشی هوشمند این شرکت خواهند بود که در ابتدا به اندروید 4 مجهز خواهند شد و این موضوع به احتمال قریب به یقین در سه‌ماهه اول سال 2012 (نهایتاً تا پایان همین سال شمسی) رخ خواهد داد.

آنطور که سامسونگ اعلام کرده، دیگر تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت نیز به ترتیب دنباله‌رو این گوشی‌ها خواهند بود و این شرکت اعلام کرده است که فعلاً تلفن‌های همراه گلکسی‌اس 2 ، گلکسی نوت، گلکسی آر، گلکسی‌تب 10.1، گلکسی‌تب 8.9، گلکسی‌تب 7.7 و گلکسی‌تب 7 پلاس در برنامه به‌روزرسانی به اندروید 4 قرار دارند.

سامسونگ خاطرنشان کرده است که برای عرضه به‌روزرسانی اندروید 4 برای هر کدام از این محصولات به صورت جداگانه اطلاع‌رسانی خواهد کرد که شامل جزئیات سیستم‌عامل جدید و زمان دقیق عرضه آن‌ها خواهد بود.

دیگر برندهای معتبر موجود در بازار نیز بیکار ننشسته‌اند و به‌طور مثال شرکت اچ تی سی اعلام کرده است که اندروید 4 در اوایل سال 2012 میلادی میهمان برخی از اسمارت‌فون‌های این شرکت خواهد شد. موتورولا Droid Razr نیز در همین مدت زمان مشابه پذیرای اندروید بستنی حصیری خواهد بود.

چند روز پیش از عرضه اندروید 4 برای گوشی نکسوس‌ اس خبر داده و نحوه به‌روزرسانی موقت و دستی این گوشی به اندروید 4 را برای دوستانی که بیشتر عجله دارند در این مطلب آموزش دادیم.

Source: Mashable

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محسن می‌گوید

    ممنون از خبر؛
    ولی گلکسی نات ؟! نات چرا حالا ؟! مگه Note نیست ؟! نوت پد نوت بوک …
    نات ؟!