فروش 300 هزار عدد PS VITA در کمتر از 48 ساعت

وقتی ما این فروش را با فروش PSP اریجینال در کنار هم قرار می‌دهیم که در حدود 166 هزار واحد در سال 2004 بود کنسول جدید بسیار موفق‌تر است و از این لحاظ سونی بایداز فروش محصول جدید خود بسیار راضی باشد.

0

فارنت: کنسول بازی جدید پرتابل شرکت سونی به نام  ps vita  که در روز شنبه در ژاپن عرضه شد در حدود 300 هزار عدد در کمتر از دو روز فروش داشته است.

شرکت سونی در حدود 700 هزار کنسول  ویتا را در روز افتتاحیه وارد بازار ژاپن کرد ولی تنها موفق به فروش 321 هزار عدد شده است که یک فروش ناامید کننده برای سونی در افتتاح فروش است ولی این غول چشم بادامی همچنان به آینده امیدوار است.

وقتی ما این فروش را با فروش PSP  اریجینال در کنار هم قرار می‌دهیم که در حدود 166 هزار واحد در سال 2004 بود کنسول جدید بسیار موفق‌تر است و از این لحاظ سونی بایداز فروش محصول جدید خود بسیار راضی باشد.

به هر حال باید منتظر عرضه این کنسول در اروپا و آمریکا ماند تا دید ویتای سونی تا چه اندازه موفق خواهد بود.

Source:Via geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.