جنگ‌های مدرن 3 رکورد Avatar را شکست!

اکتیویژن اعلام کرد که آخرین بازی شوتر این شرکت با نام جنگ‌های مدرن3 توانسته است در 16 روز پس از انتشار در 8 نوامبر به یک میلیارد دلار فروش دست پیدا کند

1

فارنت: امسال یک سال بسیار سخت برای بازی‌های ویدیویی بود و رکود جهانی این صنعت را بی نصیب نگذاشته بود.

ولی انگار اوضاع و احوال بر وفق مراد اکتیویژن است زیرا  این شرکت اعلام کرد که آخرین بازی شوتر این شرکت با نام جنگ‌های مدرن 3 توانسته است در 16 روز پس از انتشار در 8 نوامبر به یک میلیارد دلار فروش دست پیدا کند و بدین ترتیب توانسته رکورد پرفروش‌ترین سرگرمی تاریخ جهان و پرفروش‌ترین فیلم سینما یعنی آواتار که در 17 روز به این مقدار فروش دست پیدا کرده بود را بشکند.

رسیدن به مرز یک میلیارد دلار در کمی بیشتر از دو هفته بسیار دشوار است ولی این روند فروش فوق‌العاده برای این بازی بسیار زیبا هنوز هم ادامه دارد.

در حدود 6 میلیون گیمر از شروع به کار سرورهای این بازی با هم به جدال های آنلاین پرداخته‌اند و شرکت اکتیویژن از محل آبونمان این بازیکنان دارای درآمدهای میلیونی است.

گفتنی است که چندی پیش این عنوان جایزه بهترین بازی شوتر را در سال 2011 از فستیوال Spike TV Video Game Awards دریافت کرد.

پیشنهاد بی‌شرمانه فارنت مطالعه یک مقاله بسیار جالب درباره این بازی عظیم در این جا است.

Source:Via YahooNews

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    چرا بی شرمانه ؟!

    یعنی چی !!