نام گوشی‌هایی که پذیرای به‌روزرسانی Belle خواهند بود

البته این سیستم عامل به صورت پیش فرض بر روی تلفن‌های همراه نوکیا 700 و701 و 603 نصب شده است و در ضمن این شرکت اعلام کرده است که ممکن است این بروز رسانی برای N8 و C7دیرتر عرضه شود زیرا مهندسین نوکیا در حال بررسی تطابق کامل این سیستم عامل با گوشی‌های مذکور هستند.

1

شرکت نوکیا به صورت رسمی لیست تلفن‌های همراهی که به‌روز رسانی سیمبین  Belle را در سال آینده میلادی دریافت می‌کنند، اعلام کرد. این تلفن‌های همراه عبارتند از: N8 ،، E7, X7, C6-01, C7, Oro, E6, و نوکیا 500

البته این سیستم عامل به صورت پیش فرض بر روی تلفن‌های همراه نوکیا 700 و701 و 603  نصب شده است و در ضمن این شرکت اعلام کرده است که ممکن است این بروز رسانی برای N8 و C7 دیرتر عرضه شود زیرا مهندسین نوکیا در حال بررسی تطابق کامل این سیستم عامل با دستگاه‌های مذکور هستند.

گفتنی است که این زیبا روی سیمبینی دارای پنج سیستم سفارشی ساز ویجت‌ها ،6 صفحه خانگی برای چیدمان برنامه‌ها،سیستم هشدار دهنده به سبک اندروید ،پشتیبانی از NFC ،سیستم چند وظیفه‌ای بهبود یافته و یک صفحه نمایش قفل جدید است.

Source:Via Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. amir می‌گوید

    باسلام سیمبیان3وآنا ازبل بهتر بوددرکل سیستم فابریکی گوشیتون رو دست نزنید‏(‏کرک شده کارخانه است‏)‏ که بیچاره میشیدآفیسش بعضی جاهاارور میده آنتی ویروسش ارور میده زوم عکسش خراب شده وهزار ایراد دیگر که موقع کارباهش متوجه میشین اینو دوستانه گفتم سیستم فابریکش بهتره خوشحال شدم فعلاخداحافظ