گزارش تصویری نمایشگاه الکامپ 2011

هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران (الکامپ 2011) روز جمعه 18 آذر ماه در تهران برای بازدید عموم گشایش یافت.

5

در این دوره نمایشگاه، برخی شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی در زمینه‌های نرم‌افزار و سخت‌افزار، فناوری‌های نوین، خدمات کامپیوتری و اینترنتی و شبکه حضور دارند و به عرضه محصولات و خدمات خود پرداخته‌اند.

علیرغم اعلام برخی امارها مبنی بر افزایش امار شرکت‌کنندگان، دوباره شاهد عدم حضور و یا بهتر بگوئیم تحریم نمایشگاه از سوی شرکت‌های بزرگ فناوری ایرانی و نمایندگان شرکت‌های مطرح خارجی هستیم که می‌توان دلیل اصلی آن را عدم حضور سازمان نظام صنفی رایانه به عنوان نماینده اصلی بخش خصوصی دانست.

امروز و همزمان با بازدید ما همچنان بودند شرکت‌هایی که با وجود گذشت چند روز از آغاز نمایشگاه در حال طراحی غرفه‌های خود بودند و حتی در برخی سالن‌ها غرفه‌های خالی با وجود درج نام شرکت‌ها خودنمائی می‌کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. rahim می‌گوید

    واقعا متاسفم

  2. محمد اشتري می‌گوید

    سلام، البته این طور هم دوستان می گن افتضاح نبود،‌گرچه سطح نمایشگاه پایین تر از سالهای قبل بود و غرفه های خالی هم وجود داشت ولی من چندتا محصول جدید دیدم که به نظرم خالی لطف نبود:
    1- مانیتورهای SUPER LED LG که تکنولوژی منحصر به فردی بود و تو غرفه نماینده مادیران عرضه شده بود، 2- سیستم های یک پارچه اتوماسیون های صنعتی، 3- امکانات جدید همراه اول که با نام جرینگ عرضه شوده بود و مبادلات مالی را تسهیل می کرد. با تمام این احوال امیدوارم مسدولین برگزاری نمایشگاه برای سال آینده یه فکر درست بکنن و واقعا این نمایشگاه در سطح بین المللی برگزار بشه.

  3. Hamoon می‌گوید

    بهترین نمایشگاه امسال نمایشگاه دنیای دیجیتال بود که در سالن حجاب برگزار شد.سطحش واقعا بالا بود.
    بقیه که رفتیم واقعا پایین بودن مخصوصا رسانه های دیجیتال که هیچ چیز خاصی ندیدیم

  4. pooria می‌گوید

    واقعا” مسخره بود مسخره ترین نمایشگاهی که تو عمرم رفته بودم خاک تو سرشون با این نمایشگاهشون
    اروپا و امریکا که هیچی بابا برید حداقل از این عراق همسایه یا بگیرید نمایشگاه میزنه در حد لالیگا …
    حتی یه غرفه پذیرایی هم نداشتن
    همش تبل تو خالی همش حرف همش دروغ آخه تا کی؟ خجالت نمی کشین؟ باید میگفتین نمایشگاه ایزانسل و مبین نت و دیگر isp های داخلی نه تبلت نه لپتاپ نه تکنولوژی های روز نه حتی حضور شرکت هایی که به صورت رسمی تو ایران نمایندگی دارن اصلا” باید کلا” بیخیال این کشور شد دیگه……………..

  5. شمالی می‌گوید

    من دیروز یکشنبه از شمال کوبیدم رفتم تهران برای دیدن این نمایشگاه . واقعاً موندم که چرا اسم بین المللی روی این نمایشگاه گذاشتن در حالیکه حتی یک شرکت خارجی هم حضور نداشت ! در نمایشگاه کامپیوتری که حتی یه دونه لپ تاپ ندیدیم و پر بود از شرکتهای خدماتی در زمینه شبکه و ups! نصف بقیه اش هم که دست مبین نت بود و ایرانسل … یکی بگه مجبورید این نمایشگاه رو راه بندازید. جمعش کنید بابا!