سرمای زمستان و رازهایی که پرندگان خشمگین باید پیدا کنند!

در واقع این یک نسخه آزمایشی از سری جدید پرندگان خشمگین است که برای فروش آماده شده است. در این نسخه پرندگان خشمگین که برای بازی بر روی وب آماده شده چند مرحله انحصاری برای وب نیر گنجانده شده است که احتمالا در حال بازی با آن آشنا می‌شوید.

0

فارنت: شرکت روویو (Rovio)‌ سازنده بازی‌های دوست داشتنی پرندگان خشمگین (Angry Birds) برای تبلیغ محصولات جدید خود یک بسته بازی آنلاین را در فروشگاه آنلاین کروم گوگل (Chrome Web Store) قرار داده است.

این پک بازی که تریلری از سری جدید فصول ((Seasons است هم حال و هوای سرد زمستان را دارد و هم مراحل جدیدی برای مبارزه با خوک‌های کله‌سبز معروف در آن قرار گرفته است.

در فروشگاه کروم در وصف بازی آمده است: بگذار برف بباره و بباره شما می‌تونی در خانه خود بمونی و پرندگان خشمگین رو بازی کنی. این شرح مختصری است برای اینکه بدانید بی‌دلیل هم این بازی ساخته نشده است.

داستان بازی از آنجایی می‌آید که کریسمس در راه است و دوستان پرنده در حال آماده شدن برای تعطیلات و برگزاری جشن کریسمس هستند که این خود یعنی اینکه 25 مرحله جدید برای رسیدن به تعطیلات سال در راه دارید که این بار  3 راز نهفته نیز با خود دارد و پرندگان خشمگین ما برای رسیدن به این رازها و اتمام این روزها باید از پس تمام خوک‌های بدجنس بگذرند.

این بازی همچنین دارای 2 مرحله برای تبلیغ اسمارت‌فون گالکسی‌نوت سامسونگ (که البته به تبلت بیشتر شبیه است) نیز در خود جای داده است که در اینجا صفحه مربوط به آن را می‌توانید ببینید.

شما حتی می‌توانید به جمع امتیازآورترین بازیکنان این بازی در دنیا بپیوندید. فقط کافیست با ایمیل خود در گوگل کروم وارد شوید و بعد از بازی امتیازات خود را ثبت کنید ( با زدن دکمه Submit Score)

البته در واقع این یک نسخه آزمایشی از سری جدید پرندگان خشمگین است که برای فروش آماده شده است. در این نسخه پرندگان خشمگین که برای بازی بر روی وب آماده شده چند مرحله انحصاری برای وب نیر گنجانده شده است که احتمالا در حال بازی با آن آشنا می‌شوید. مانند استفاده از پلبر یوتیوب برای پخش و بارگذاری موسیقی‌های زیبا برای این بازی و استفاده از تکنیک‌های دیگری مانند کاربرد زیرکانه HTML5 در بازی.

در فروشگاه آنلاین کروم آمده است که به 50 نفر اول این بازی که بالاترین امتیازات را آورده باشند جوایزی داده می‌شود. خدا را چه دیدید شاید یک گالاکسی‌نت سهم برنده باشد. شاید شما این بار برنده جایزه پرندگان خشمگین باشید..!! یادتون نره توپ‌های کروم رو با پرندگان خشمگین پیدا کنید. خوش بگذره.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.