با پیام‌رسان جدید یاهو پیامک رایگان بفرستید!/ دانلود

همگی ما خاطرات خوبی با پست الکترونیکی یاهو و پیام رسان یاهو داریم و حالا خبر خوب برای طرفداران یاهو اینکه این شرکت برنامه جدیدی به نام Yahoo hub برای تلفن‌های همراه هوشمند عرضه کرده است.

8

فارنت: همگی ما خاطرات خوبی با پست الکترونیکی یاهو و پیام رسان یاهو داریم و حالا خبر خوب برای طرفداران یاهو اینکه این شرکت برنامه جدیدی به نام Yahoo hub  برای تلفن‌های همراه هوشمند عرضه کرده است.


یاهو هاب برنامه‌ای است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا پیامک متنی رایگان فرستاده و همچنین گروه‌های اجتماعی با دوستان خود تشکیل دهند.

شما می‌توانید با این برنامه به هر شماره داخلی و بین‌المللی و هر کسی که در لیست مخاطبین خود دارید بدون هیچ گونه محدودیتی به وسیله وای‌فای و یا اتصالات 3G  بدون محدودیت پیامک رایگان بفرستید.

البته نیازی نیست که حتما در تلفن همراه مخاطب نیز یاهو هاب نصب شده باشد ولی با توجه به اینکه این برنامه رایگان است به احتمال فراوان نصب آن دیگر دردسر خاصی ندارد.

این برنامه در نسخه آزمایشی خود هم اکنون در اندروید مارکت (در اینجا) قابل دانلود و بارگذاری است.‌اما اگر از جمله استفاده‌کنندگان برنامه اندروید مارکت ایرانی بازار هستید می‌توانید این برنامه را در کافه بازار دریافت کنید و یا از کد کیو آر زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر این مسنجر نظر شما را جلب نکرده می‌توانید مطلب معرفی و بررسی ۵ مسنجر محبوب تلفن‌های همراه هوشمند ما را بخوانید تا شاید مشتری یکی از آنها شوید!

Source:Via PoketNow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. mina می‌گوید

    ینی خوبه یانه؟؟؟؟دانلودش بکنم یانه؟؟؟؟به درد میخوره یانه!!!!!؟؟

  2. yilmaz می‌گوید

    بدرد ایرونی ها نمیخوره ما کجا امکانات کجا,برا ماnokia11 00با اندروید فرق نمیکنه چرا که امکاناتش تو ایران کار نمیکنه..

  3. رامین می‌گوید

    الان که کار نمی کنه من امتحان کردم هرچی هست چیز خوبیه اگه ایران هم ساپورت بشه

  4. offset می‌گوید

    شما از همون یاهو مسنجر روی گوشی خودت پیغام بدی هم همین میشه :D اینترنت داشته باش سرویس پیام رایگان هم داری! تلفن رایگان هم با voice داری. تلفن تصویری رایگان هم با webcam داری…
    همین ! اینترنت اینترنت اینترنت

    1. محمود می‌گوید

      آدم زرنگ! این برنامه فقط برای یه طرف اینترنت لازم داره. یعنی اگه انلاین باشی می تونی رایگان به گوشی طرف اس ام اس بدی.. نه اینکه منتظر شی انلاین بشه و پی ام تو رو ببینه! افتـــــــاد؟

  5. جعفر می‌گوید

    و ایران هم که همیشه تحریم
    پس به درد ما نمی خوره

  6. ali می‌گوید

    این خدمات فقط مال آمریکا هست

    البته فعلا

  7. mohsen می‌گوید

    طرف مقابلم باید کانکت باشه یا فقط اون کسی که پیامک ارسال میکنه باید به اینترنت وصل باشه