افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه اپل در جهان در 18 آذرماه

در مورد فروشگاه جدید اپل حدس و گمان های بسیاری وجود دارد از جمله اینکه شهرداری نیویورک و منطقه برای اپل تخفیف خوبی در گراند سنترال در نظر گرفته به این دلیل که اپل برای هر فوت مربع در حدود 60 دلار پرداخت میکند در حالی که فروشندگان دیگر مجبور به پرداخت 200 دلار برای همان منطقه هستند.

0

فارنت: اپل امروز تائید کرد که گراند سنترال استور خود که بزرگترین فروشگاه این غول فناوری در جهان است را در 9 دسامبر و برای فصل تعطیلات افتتاح خواهد کرد.

در مورد فروشگاه جدید اپل حدس و گمان های بسیاری وجود دارد از جمله اینکه شهرداری نیویورک و منطقه برای اپل تخفیف خوبی در گراند سنترال در نظر گرفته به این دلیل که اپل برای هر فوت مربع در حدود 60 دلار پرداخت می‌کند در حالی که فروشندگان دیگر مجبور به پرداخت 200 دلار برای همان منطقه هستند.

گفتنی است که اپل استور جدید که تحت نام  تجاری Apple Grand Central Apple Store بزرگترین اپل استور اپل در جهان است می‌تواند پذیرای روزانه 750 هزار مشتری باشد و در ضمن در روزهای تعطیل نیز در حدود یک میلیون نفر می توانند از آن بازدید و خرید کنند و در ضمن دارای 300 کارمند نیز خواهد بود.

Source:Via geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.