تجربه ویندوزفون بر روی دستگاه آیفون یا اندرویدی شما!

مایکروسافت دست به هرکاری می‌زند تا بتواند سهم خود را از بازار تلفن‌های همراه هوشمند بیشتر کند و در این راه نیز موفق بوده و در حال تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای IOS و اندروید است.

1

فارنت: مایکروسافت راهکاری طراحی کرده است تا دارندگان دستگاه‌های IOS و یا اندروید بتوانند ویندوز فون را نیز تجربه و آزمایش کنند.

برای این کار کافی است تا شما به آدرس http://aka.ms/wpdemo با مرورگر خود بروید و ویندوز فون مانگو را به صورت تعاملی بیازماییدکه البته با سیستم HTML5 طراحی شده است.

چندین اسکرین شات که با آیفون گرفته شده است نیز ضمیمه خبر شده است.

به نظر مایکروسافت دست به هرکاری می‌زند تا بتواند سهم خود را از بازار تلفن‌های همراه هوشمند بیشتر کند و در این راه نیز موفق بوده و در حال تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای IOS و اندروید است.

Source:Via Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Fan Noise می‌گوید

    در رابطه با iOS نظر نمیدم چون کار نکردم ولی برای دوتای دیگه باید بگم اگه WP رو به یک آتلیه هنری تشبیه کنیم اونوقت Android میشه شهربازی یا مهد کودک!
    اگه از مردم عادی بپرسی که عصر ترجیح میدی بری آتلیه یا شهربازی میگه کدوم؟ ….
    توصیه: هنگام خرید گوشی علاوه بر نکات بالا به روحیه و شخصیتتون توجه کنین!
    شاید شما جز دسته مردمون عادی (Popular) نباشین!