مایکروسافت آفیس بزودی در iPad

شرکت مایکروسافت در حال کار بر روی ارائه نسخه ویژه‌ای از مایکروسافت آفیس برای آی پد اپل است و البته این برنامه در ابتدای عرضه باید با برنامه‌هایی اختصاصی اپل همچون Pages و Keynote به رقابت بپردازد.

1

فارنت:  شرکت مایکروسافت در حال کار بر روی ارائه نسخه ویژه‌ای از مایکروسافت آفیس برای آی پد اپل است و البته این برنامه در ابتدای عرضه باید با برنامه‌هایی اختصاصی اپل همچون Pages و Keynote به رقابت بپردازد.

هنوز مشخصات زیادی از این برنامه اعلام نشده است ولی طبق گزارشات این برنامه دارای برنامه‌هایی همچون اکسل ،پاورپوینت و ورد با قیمت 10 دلار خواهد بود.

می توان حدس زد چرا مایکروسافت مجموعه آفیس خود را برای آی پد ارائه خواهد کرد زیرا نمی‌خواهد بازار پرطرفدار محبوب‌ترین تبلت حال حاضر را از دست بدهد.

به شخصه بسیار منتظر ارائه نسخه آفیس بر روی IOS هستم برنامه‌ای که جای خالیش مدت‌ها است که احساس می‌شود.

Source:Via geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    ای کاش یه افیس فارسی می اومد تا ما فارسی زبانها هم راحت بتونیم کار کنیم اونقت دیگه وقتی تبلتهای ویندوزی هم می اومدند دیگه حسرت نمی خوردیم