گوگل نخستین ویدیوی رابط کاربری Aura برای کروم را منتشر کرد

شرکت گوگل با سرعت بسیار زیاد در حال توسعه مرورگر کروم است و هر روز در حال اضافه کردن ویژگی جدید به ان است تا فاصله خود را با روباه آتشین کمتر کند.

0

فارنت: گوگل امروز نخستین تصاویر را از رابط کاربری جدید مدیریت پنجره ها در مرورگر کروم و سیستم عامل کروم به نام Aura را به نمایش گذاشت.

آئورا یک رابط گرافیکی کاملا  متکی بر سخت افزار گرافیکی دستگاه  است که به کاربران امکان مدیریت چندین پنجره را به بهترین و آسانترین روش ممکن را می‌دهد.

گوگل امروز یک تیزر کوتاه را از این رابط کاربری که دارای ویژگی‌هایی همچون قاب پنجره شفاف و کشیدن پنجره‌ها به صورت محدود است را منتشر کرده است.

در ضمن گوگل قصد دارد به این رابط گرافیکی ویزگی‌هایی همچون جدول زمانی  و قفل اشاره گر جدید را نیز اضافه کند.

جای نگرانی برای طرفداران مرورگر کروم نیست زیرا در نهایت تمام این ویژگی‌ها به مرورگر کروم اضافه خواهد شد و دیگر برای کاربر مهم نخواهد بود که چه تعداد پنجره بازخواهد بود زیرا دیگر مرورگر جادویی او دچار افت سرعت نخواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.