ویندوزفون بهترین سیستم‌عامل موبایل 2011 شد

مایکروسافت با یک برنامه‌ریزی دقیق و با حوصله و رعایت استاندارهای سخت‌افزاری در سازندگان ویندوز‌فون به خوبی نشان داده است که برنامه‌های گسترده‌ای برای این سیستم عامل دارد.

19

فارنت: به نظر می‌رسد دیگر دوران اقبال سیستم‌عامل ویندوزفون مایکروسافت فرا رسیده و مهمترین دلیل اینکه این سیستم‌عامل، جایزه بهترین سیستم عامل سال را دریافت کرده است.


مهمترین دلایل انتخاب این سیستم عامل از نظر هیات داوری  Know Your Mobile Awards به شرح ذیل است:

– یکی از باپتانسیل‌ترین سیستم‌عامل‌های موبایل با رابط کاربری منحصر به فرد

– حرکت بسیار وسیع از نسخه قبلی سیستم عامل یعنی 6.X  و سرعت بالا در رشد برنامه‌های مارکت پلیس

-رابط نوآورانه مترو که بیشترین موفقیت را برای این سیستم‌عامل بدست آورده است

در ضمن در رده‌های دوم و سوم نیز سیستم عامل بادا و همچنین بلک بری OS 7 قرار گرفته‌اند.

مایکروسافت با ادغام کردن XBOX LIVE، بینگ، ویندوز لایو و همچنین OFFICE در ویندوزفون به خوبی در راه رساندن خود به IOS و اندروید است.

Source:Via wpcentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

19 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    من بیست روزی میشمه که لومیا 620 خریدم و قبلا گلکسی اس 3 مینی داشتم و از اینکه اونو فروختم و لومیا خریدم واقعا پشیمون بودم چون اصلا نمی شد تو ویندوز فون 8 برنامه نصب کرد ولی وقتی نحوه نصب برنامه ها از استور رو یاد گرفتن خیلی خوشحال شدم الان تقریبا 70 تا بازی و 50 تا نرم افزار روش نصب کردم و خیلی هم راحت جواب میده به نظر من که قابل مقایسمه با گلکسی اس 3 مینی نیست و خیلی از اون سرتره هم بازیهاش و هم نرم افزار هاش خیلی دارم با این گوشی حال می کنم هم دو برابر سامسونگ شارژ نگه میداره و کیفیت تصویر و دقت لمسیش خیلی بیشره خیلی هم محکمه به نظر من ارزش خرید داره..

  2. مجید می‌گوید

    به عنوان یک کاربر ویندوز فون 7 باید به همه دوستان بگم با خریدن یک گوشی که روش ویندوز فون 7 نصیبه ، شما دست به احمقانه ترین کار زندگیتون زدین .دستیابی به پیش پا افتاده ترین قابلیت های سیستم عامل های دیگه ،آرزوی ما در آپدیت های مایکرسافته!!! تو این سیستم عامل حتی نمیشه getway IP دسترسی به اینترنت وای فایتونو تغییر بدین حالا بماند ساپورت نکردن بلوتوثو کلی چیزای دیگه.

  3. parsa می‌گوید

    دوستان من تپلت میخوام بخرم چیکار کنم انروید بگیرم یا صبر کنم ویندوز 8 بیاد ؟؟؟؟ چون دوست خودم که کارش کامپیوتر و شبکه هستش و ژروژه های مهم هم انجام میده و قبولش دارم اونم میگفت که شما اندروید بگیری بهتر هستش ویندوز که باگ زیاد داره و انروید هرچی نرم افزار بخوایی براش هست و اپن سورس هم که هست میخواستم بدونم من الان تپلت بگیرم مثل ویندوز هر نرم افزاری رو که به راحتی نمیشه داخلش نصب کنم مگر همون نرم افزارها اندرویدیش هم باشه. از طرفی تپلتی که انرویدی باشه بگیرم میشه پاکش کرد و ویندوز 8 ریخت مانند لپ تاپی و پی سی ؟؟؟؟

  4. امیر حسین می‌گوید

    آندرویدم با اقتدار نا امن ترین سیستم عامل دنیا هستش نسل بعدی ویندوز فون یعنی تانگو و آپولو بیاد دیگه خبری از آی او اس و آندروید نمیبینید تو قسمت تبلت ها هم ویندوز 8 منفجر میکنه

    1. کوروش می‌گوید

      فکر کردن و سپس حرف زدن همیشه چیز خوبیه.
      دوست من، الان مگه ویندوز نا امن ترین سیستم عامل دسکتاپ دنیا نیست؟ اما همه از جمله خود من استفاده میکنیم ازش. هر سیستم عاملی که فروش بیشتری داشته باشه مطمئنا بدافزارهای بیشتری رو هم جذب میکنه چون یک هکر نمیاد برای سیستم عاملی با 1 % سهم بازار بدافزار بنویسه.
      در سه ماه گذشته اندروید بیش از نیمی از فروش اسمارت فونها را در اختیار داشت و بدیهیه که بیشترین بدافزار براش نوشته بشه. و این که هر چیز خوبی معمولا عوارض جانبی داره، مثلا اوپن سورس بودن و قابلیت سفارشی سازی بالا در اندروید و اینکه نرم افزارها میتونن در همه جای سیستم دخالت داشته باشند، همانطور که در بعضی مواقع به نفع کاربر است، اما ریسک بدافزار را هم دارد.
      در ضمن همه برنامه های اندروید قبل از نصب باید مجوزهایی رو از کاربر بگیرن و هیچ برافزاری کاری در اندروید انجام نمیده مگر اینکه موقع نصب مجوز اون کار رو از کاربر گرفته باشه، در نتیجه کاربران بی تجربه و کسانی که از هرجایی اقدام به دریافت نرم افزار می کنند بیشتر در معرض خطر هستند.

  5. BLUE می‌گوید

    فقط android
    :D
    سیستم عامل ios رو اگه jailbreak بکنی سرعتش میاد پایین.

  6. parsa می‌گوید

    این ویندوز 7 نسبت به اندروید بهتره؟؟ نمیخوام دوباره گوشی بگیرم پشیمون بشم با ویندوز فون های قبلی که اصلا لذت نمی بردم. الان برنامه یاهو مسنجری که در اندروید هست مانند نسخه ویندوز پی سی آیا در ویندوز فون 7 هم هست؟؟؟ البته از نظر اینها امکان داره مزیت های سیستم عامل چیزی باشه که ویندوز فون داره ولی بقیه سیستم عامل ها ندارن ولی از نظر ما فرق میکنه. در کل نمیشه قضاوت کرد.

  7. رضا می‌گوید

    همه می دونن که تو نرم افزار در اکثر اوقات مایکروسافت حرف اول رو می زنه … همینطور که اپل هم در اکثر موارد با طراحی های فوق العاده و نوآوری در سخت افزار و اینتر فیس پیشرو بوده … متاسفانه دوستان همیشه می خوان متعصبانه رفتار کنن هر کس با ویندوز فون کار کرده و اینتگریشن اون رو با باقی سرویس ها مثل ایمیل و ایکس باکس و … دیده حرف من رو تایید می کنه به هر حال من همیشه آرزوی داشتن سخت افزار اپل و نرم افزار مایکروسافت رو دارم

  8. یبذیسب می‌گوید

    عزیز دل برادر
    لطفا به دلایل انتخاب نگاه کن.
    نگفته از آی او اس و اندروید و … بهترتره و اوله و …
    به نسبت پیشرفتش و …

  9. امیر حسین می‌گوید

    اگر بد بود فروش سری لومیا نوکیا تو بعضی از اپراتور ها مثل وودافون از همه آندروید ها بیشتر نمیشد تازه هنوز فروشش تو آمریکا شروع نشده ویندوزفون کامل ترین سیستم عامل دنیاست بزودی به حرف من میرسید

    1. محمد می‌گوید

      داداش گل من!
      با این حرفی که زدی “فروش لومیا نوکیا توی بعضی اپراتورها بیشتر از اندرویید شده!!” دیگه مطمئن شدم که زیاد اخبار رو دنبال نمی کنی!!
      بابا همین چند روز پیش خبری رو میخوندم که نوشته بود فروش لومیا(چه قدر اسمش شبیه لوئبیای خودمونه!!!:))، انتظارات شرکت نوکیا رو برآورده نکرده

  10. naser می‌گوید

    این جایزه بخاطر نوآوری بوده و عمده اون هم بخاطر ساخت محیط مترو بوده که تونستن سیستم عاملی ارائه بدن که به جای منوها و آیکون های استاتیکی و مرده آندرید و IOS دارای محیط دینامیک و پویا باشه و صدتا چیزه دیگه.

  11. masoud569 می‌گوید

    البته در این داوری مطمئنا میزان فروش و تعداد اپلیکیشن مطرح نبوده بلکه نو آوری مطرح بوده، در این هیچ شکی نداریم که رابط کاربری مترو، ایکس باکس لایو و یکپارچکی خیره کننده با سرویس ایمیل در هیچ یک از سیستم عامل های دیگه پیدا نمیشه
    نظر یک ویندوز فون دار :دی

  12. احمد می‌گوید

    واقعا پول چه کارهایی میکنه ها ! اصلا کاری به خوبی و بدیش ندارم
    اما این سیستم عامل اینقدر جدید هست که خیلی کاراییش کمتر از مثلا IOS هست
    بنظر من این جایزه کاملا ظاهری و مسخره بوده ! کلا دیگه به Review ها و Award ها نمیشه اعتماد کرد
    همش پولی شده

    مثل نوکیا که هی خودش و تحویل میگیره ولی همش میره پاینتر ! آمار واقعی یه چیر و میگه آماری که خودشون میدن یه چیز دیگه !
    هیچ شکی تو پیشرفت خوب ویندوز موبایل نیست اما انتخاب به عنوان بهترین سیستم عامل سال دیگه خنده داره
    بنظر من که کاملا تبلیغاتی و تشریفاتی بوده ماجرا و فقط قصد دارن بازاریابی کنن

    1. احمد می‌گوید

      هر وقت همین IOS ورژن جدید میده کلی Review ضدش مینویسن و کلی تبلیغ منفی ! بعد میبینی درصد فروشش کل دنیارو خیره کرده . خوب لابد خوبه که اینطوریه دیگه . ما که نداریم اما دست دیگران دیدیم لذت بردیم از App هاش و کارایی هاش و کیفیتش !
      حالا هی اینا Review الکی بنویسن و جایزه به خودشون بدن ..

      1. masoud569 می‌گوید

        میشه یه پست مثال بزنید؟؟

        1. فرشيد می‌گوید

          چه جالب دست اون کچله ipadه

    2. آرش می‌گوید

      واقعا باهات موافقم. رتبه بندی بسیار بسیار مضحکی بوده. آخه به چه قیمتی حاضر شدن خودشونو مسخره ی خاص و عام کنن!

    3. محمد می‌گوید

      با نظر شما موافقم!
      اصلا این نظرسنجی رو کدوم سازمان انجام داده؟ از چه کسانی پرسیده ؟!!
      این رو که دیگه همه میدونن که بهترین سیستم عامل اسمارت فون های فعلی، اندرویید هستش، حالا هی مایکروسافت بیاد تبلیغ ویندوز فون مسخره اش رو کنه!!!