نظرسنجی: کدام اندروید مارکت ایرانی را ترجیح می‌دهید؟

با گذشت مدت زمان مناسبی از عرضه دو اندروید مارکت ایران‌اپز و بازار و اختصاص سهم مناسبی از کاربران روزافزون اندروید ایرانی به نظر می‌رسد زمان مناسبی باشد که بتوانیم در خصوص میزان رضایت و استفاده کاربران ایرانی از این دو اندروید مارکت نظرسنجی را ترتیب دهیم.

73

فارنت: تقریبا بیش از یک سال است که شاهد عرضه رسمی اندروید مارکت‌های ایرانی در بازار هستیم که شاهد استقبال خوبی نیز از سوی کاربران خود بوده‌اند و حتی به فروش برنامه بر روی مارکت‌های خود روی آورده‌اند.
در این میان دو اندروید مارکت ایران‌اپز و اندروید مارکت بازار به نسبت شاهد استقبال خوبی بوده‌اند تا آنجا که با بهره‌گیری از آنچه که شاید آن را باید غفلت گوگل در تحریم کاربران ایرانی نامید، توانسته‌اند تقریبا سهم عمده بازار کاربران اندروید ایران را به خود اختصاص د‌هند.

البته مطمئنا پیشرفت فناوری بومی و رشد زبان فارسی در اندروید توانست فرصت فوق‌العاده‌ای را با تحریم از سوی گوگل در برابر خود ببیند و شاید این موضوع را تنها موردی دانست که ایرانیان از فرصت تحریم در فناوری اطلاعات با سرعت بهتری استفاده کردند.

حالا با گذشت مدت زمان مناسبی از عرضه این دو اندروید مارکت به بازار و اختصاص سهم مناسبی از کاربران روزافزون اندروید ایرانی به نظر می‌رسد زمان مناسبی باشد که بتوانیم در خصوص میزان رضایت و استفاده کاربران ایرانی از این دو اندروید مارکت نظرسنجی را ترتیب دهیم.

در این نظرسنجی سه گزینه بیشتر قرار ندادیم تا تفکیک راحت‌تری صورت پذیرد. این سه گزینه به ترتیب حروف الفبا قرار داده شده‌اند و هیچ ترجیحی مبنی بر ترتیب قرارگیری نام‌ها قرار داده نشده است.

اگر کاربر گوشی اندرویدی بوده‌اید و سابقه استفاده از این دو اندروید مارکت را دارید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا با توجه به آراء ‌شما بتوان مرجع مناسبی برای میزان سنجش رضایت کاربران این دو اندروید مارکت بدست آورد.

در ادامه شرح مختصری از این دو اندروید مارکت برای شما خواهیم آورد:

اندروید مارکت ایران‌اپز: این اندروید مارکت ویژه تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ طراحی شده و هنوز از عرضه آن برای سایر اسمارت‌فون‌ها خبری نیست بنابر آخرین گزارش‌ها شما اکنون در این مارکت می‌توانید به بیش از ۱۰۰۰ برنامه اندرویدی دسترسی داشته باشید.

برای اطلاع بیشتر از این برنامه و دانلود جدیدترین نسخه آن می‌توانید به وب‌سایت آن در اینجا مراجعه کنید.

اندروید مارکت بازار: این اندروید مارکت برای تمامی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند طراحی شده و حتی اکنون برخی شرکت‌های عرضه کننده تلفن همراه به صورت پیش‌فرض آن را در محصولات عرضه شده در ایران خود قرار می‌دهند.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات این برنامه و همچنین دریافت آن برای بررسی بیشتر می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

در شرح‌های کوتاه قرار داده شده هیچ اشاره‌ای به تعداد برنامه و دیگر اطلاعات و آمار موجود از این دو برنامه نکردیم تا تجربه شخصی شما مصداق بهتری در این نظرسنجی باشد.

امیدوارم با دقت در انتخاب جواب ما را در کسب نتیجه علمی‌ و واقعی‌تر یاری کنید. پس از پایان این نظرسنجی نتیجه کامل ان را در گزارش دیگری به اطلاع شما خواهیم رساند.

در ضمن تلاش خواهیم کرد اطلاعات و آمار به‌روزتری از میزان دانلود و تعداد کابران و همیچنین تعداد برنامه‌های موجود در هر دو مارکت بدست آوریم.

برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید به صفحه اصلی فارنت مراجعه کرده و یا در همین مطلب به آن پاسخ دهید.

پ.ن: با توجه به درخواست دوستان تهیه کننده برنامه مایکت و همچنین برخی از کاربران این برنامه پس از گذشت یک هفته به جمع گزینه های مندرج در نظرسنجی اضافه شد. به زودی معرفی این برنامه در فارنت را نیز شاهد خواهید بود تا این نظرسنجی نتیجه‌ای بهتر داشته باشد.

کدام اندروید مارکت ایرانی را ترجیح می‌دهید؟

  • ایران اپز (7%)
  • بازار (66%)
  • هیچکدام (17%)
  • مایکت (9%)
Loading ... Loading ...

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

73 نظر برای این مطلب
  1. عماد شعبانی می‌گوید

    شاید پارس هاب کمی بیشتر معروف باشه،اما به پای مایکت نمیرسه،خیلی خیلی مایکت بهتره،کار باهاش روونتره و دسترسی راحت تری داره و صفحه خلوت تر با ویژگی بیشتر داره،مایکتو دان نکردی ببینی من چی میگم.

  2. اکبرعلی می‌گوید

    فقط مارکت خودمون . میخوام نظرسنجی هم بذارم که توش ۹۰ درصد بگن مارکت ما بهتره.
    فامیلمون هم یک مارکت بزنه میذارم بهترین شماره ۲
    هر سایتی هم که این نظرسنجی رو منتشر کنه دستمزد دریافت بکنه

  3. ali می‌گوید

    من از سه مارکت خوشم میاد فقط پلازا دو پارس هاب سه ایران اپس

  4. نیما می‌گوید

    من تمام مارکت ها رو امتحان کردم،پارس هاب کاملترینه،من چندتا نم افزار خاص میخواستم واسه برنامه نویسی،فقط پارس هاب داشت،اونم رایگان،برنامه هایی که نداشت بعد چندروز ایمیل میزد بهم که اماده شد واسه دانلود

  5. ldel می‌گوید

    آقا یکی به این مایکت اطلاع بده آپدیت برنامش اختلال ایجاد میکنه یا مشکلو برطرف کنن یا من که باهاش شروع کردم مجبورم دیگه پایانشو اعلام کنم هر برنامه ای باز میکنم در رفت و آمد هست مشکل داره
    راه حل?

  6. GH27919 می‌گوید

    به غیر از بازار مگه چیز دیگه یم هس؟

  7. ali.m می‌گوید

    به نظرمن ایران اپس .پلازا و پارس هاب بهترین مارکت ای ایرانی هستند وهرچی بخوای توی این سه مارکت پیدا میشه ووجود هر سه تا تو گوشی لازمه

  8. فرزاد می‌گوید

    به نظر من بهترینشون پارس هابه کامل کامل همه چیم داره….

  9. Mohammad می‌گوید

    فقط Atoide هیچ کدوم ب پاش نمیرسه حتی Google هر برنامه پولی گوگل رو رایگان دریافت کنید

  10. محمدرضا می‌گوید

    بالاخره کدوم بهتره

    1. برنامه نویس می‌گوید

      سلام 60% برنامه ی ایران اپس و 40%برنامه ی بازار

    2. مهدی می‌گوید

      مایکت بهتره بین مارکت ها

  11. علی می‌گوید

    بازار دارای قوانین اپارتاید برای ارایه کننده های نرم افزار هست. یه دیکتاتور کامل. امیدوارم نذارن حق بقیه رو براحتی بالا بکشه

  12. alireza می‌گوید

    به نظر من پلازا و مایکت از بقیه بهترن :-)

    1. برنامه نویس می‌گوید

      سلام بله راسته پلازا نه مایکت و ایران اپس بهترن

  13. کاوه می‌گوید

    بهترین مارکت ایرانی بدون شک اندروید مارکت سایت یک موبایل خواهد شد بزودی
    شامل مجموعه کامل نرم افزارهای اندرویدی نسخه های کرک شده و رایگان
    http://www.yekmobile.com/2013/06/yekmobile-android-market-v-20/

  14. محمد پایسته می‌گوید

    بهترین مارکتی که تا حالا دانلود کردم بلک مارکت یا (بازار سیاه) است که تمام برنامه ها و گیم های پولی و گران قیمت رو با درج قیمت در بازار به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار میده

  15. محمد می‌گوید

    به نظر من تمامی مارکت ها خوب هستند و دارند قوی جلو میرن اما دیده شده توسعه دهندگان و برنامه نویسای زیادی از بازار و کندو گله داشتند که ایده ها و برنامه هشون رو قرار نمیده و انها رو کپی و بعدا به نام خودشون میده.
    البته همچین اتفاقی برای برادر خودم افتاد که کندو و بازار برنامشو قبول نکردند و بعد ده روز کپی شو زدند.
    منم به شخصه بازار و کندو رو قبول ندارم چون پارتی بازی شدیدی توش وجود داره اما بقیه مارکت ها عالی هستن.مخصوصا مایکت

    1. feri می‌گوید

      میشه اسم برنامه تون رو بگین!
      چون این جوری فقط دارین بازارهای غیر مایکت رو بدون سند آوردن میکوبین
      کندو و بازار دو تا از بهترین ها هستن و به شخصه واسه من برنامه نویس، کندو سرویسای زیادی در اختیارم گذاشت

  16. سعید دلفان آذری می‌گوید

    من سعید دلفان آذری هستم. نماینده تیم طراحی اف بی کی , کار ما طراحی و تولید نرم افزار های متفاوت آندروید هستش. ما 5 گروه مختلف برنامه نویس داریم. a -b – c – d -e. ما خیلی تو مارکت های متفاوت برنامه های تجاری برای فروش قرار دادیم. پر بازدید ترین مارکت فروشگاه مای کت هستش. به نظر من این فروشگاه بی نظیره و برنامه های خاص خودش رو داره. شما میتونید برنامه های ما رو هم اونجا ببینید
    با تشکر

  17. خشایار می‌گوید

    مایکت از اون دوتا خیلی بهتره

  18. ali می‌گوید

    به نظر من مارکت برتر همون مارکت مایکت هستش
    بازار خیلی شسته رفتس و این هم که دوستان میگن دستچین شده هستش درسته ولی مایکت بهتره
    بالاخره وجود یه گزینه ی نه چندان کارآمد از نبودش بهتره
    چیزی که مارکت داره ولی بازار اهمیتی نمیده بهش (دستچین کردن)
    از یه بابت دیگه باید مایکت رو بخاطر پهنای باند وسیعش مورد تحسین قرار داد
    از نظر من ایران اپس یه زمانی خوب بود ولی به مدت 9 ماه شاید هم بیشتر هیچگونه آپدیتی ازش نیومد اگه الان دوباره شروع بکار کرده باشه هیچ تضمینی واسه ادامه ی کار نداره
    مارکت مایکت تنها ایرادش فارسی نبودن تمام اپ هاست
    بازار خیلی خوبه ولی خداییش بعضی موقعها کاری میکنه که آدم انگ کلاهبرداری بزنه بهش
    من به شخصه یه نرم افزار پولی دانلود کردم از بازار که تماما انگلیسی بود و جالب اینجاست که آموزش زبان هم بود. خب این پول حلاله؟ حداقل قبلش اگه میگفت این نرم افزار هیچگونه کلمه یا منوی فارسی رو در خود نداره کسی واسش پولی نمیداد!!!
    ولی مارکت از این دروغ و دونگ ها نداره

  19. سبا می‌گوید

    سلام.خسته نباشید..من تب 2 دارم…هنوز1سال نشده 2بار هنگ کرده…یکی از دلیلای هنگ کردنش رو میگن برنامه غیر اصله…میشه لطفا کمکم کنید بگید کجا میتونم برنامه ایی بگیرم که سامسونگ قبولش داشته باشه با توجه به اینکه به زوی خود سامسونگم مارکتش رو واسه ایرانی ها میبنده.خیلی ممنون میشم کمکم کنید.

  20. علی می‌گوید

    فقط پلازا ، لطفا یک بررسی از این مارکت هم قرار بدید

  21. عباس می‌گوید

    به نظرمن بهترین مارکت پلازا است

  22. محمد بهمنی می‌گوید

    به نظر من مارکت پلی استور بهتر هستش جون برنامه هاش خیلی بروز است

  23. Godgoblin SII می‌گوید

    دوتای اولی که نیاز به ثبت نام داره و خیلی ها یا آیدی ندارن یا تمایل به نام نویسی ندارن یا اصلا نمیدونن باید چه کنن که بنظرم بازار یک همچین مسعله ای نداره در مورد مارکت کندو متاسفانه بمحض اینکه از ویجتش استفاده میکنم گوشی اس2 من هنگ میکنه مجبور به کشیدن باطری میشم واسه همین از هیچ چیز نمیدونم اما با اینکه بقول دوستان برنامه های زننده ای در optoidهست همچنان مارکت محبوب من هستش و من میتونم از برنامه های خوبش استفاده کنم و از بدهاش پرهیز کنم پس این دلیل نمیشه که مارکت بدی باشه البته این خط آخر مطلبم خطاب به اون دوستمون بود که کامنت تندی درمورد برنامه های غیر اخلاقی بودنش گذاشته بود هست. دوست عزیز خیلی چیزهای بد دوروبرت هست که غیر اخلاقی هستن و شما میتونی با دوری کردن از اونها دچار گناه نشید حالا شما همشون رو ول کردی گیر دادی به برنامه های یک مارکت معتبر غیر ایرانی که میشه ازش استفاده های مفید کرد !
    البته به هیچ عنوان قصد توهین و بی احترامی ندارم اما متاسف برای دیگاه محدود شما

  24. ali ... می‌گوید

    1- پلازا و مارکت ایرانی اندروید(play store) رقیب ندارن
    2- کندو
    3- مایکت
    4- بازار (فقط برای دانلود برنامه های ایرانی خوبه)

  25. Godgoblin SII می‌گوید

    با یه چاقو میشه هم میوه پوست کند هم آدم کشت بستگی داره شما چطور ازش استفاده کمنی
    خب دوست عزیز برنامه های نامفیدش رو استفاده نکن مجبور که نیستی
    در مورد بازار باید بگم که انبار مشکلات و معایبه و اصلا به بخش نظرات توجهی نداره و تمام اپ هایی که داره کاملا دزدیه از مارکت های دیگه.اما خداییش برای کاربران ساده خوبه در مورد مایکت زیاد حرف نمیزنم چون اکثر مواقع بروز نیست .کندو هم که توی گوشی SII من هنگ میکنه تاجاییکه باطری باید بکشم اما مارکت پلی استورخیلی خوبه فقط بدیش اینه که حتما باید یک آدرس امیل داشته باشی و ثبت نام کنی تا بتونی دانلود کنی اما Aptoid سرورقدرتمندی داره و فایل هایی که دانلود میکنی از دیدگاه گوگل معتبر هستند اما در مورد مارکت های ایرانی اینطور نیست گوگل بعضی اپ ها رو غیر معتبر میشناسه واین بزرگترین ضعفه

  26. Godgoblin SII می‌گوید

    دوستان این سه تا مارکت بالا و مارکت هایی که دوستان دیگه معرفی کردند همه یک طرف مارکت aptoid یگطرف دیگه
    خداییش راحت کانکت میشید راحت دانلود میکنید راحت آپدیت میشه خلاصه از همه لحاظ بهتره بنظرم یسر بزنید و ازش لذت ببرید ما رو هم دعا کنید این مارکت های… و … ارائه کن رو هم بیخیال بشید منکه به هیچ وجهه تا الان دیگه نرفتم توی مارکت های دیگه چون مارکتی که ذکر کردم از همشون سه سروگردن بالاتره

    1. حسین ارشد می‌گوید

      ببین دوست عزیز منم مارکت “اپ توید Aptoid” رو چک کردم و از نظر دانلود و کاراییش واسه ایرانی ها خوبه و همچنین از طریق وب سایت هم قایل مشاهده هست،اما مورد ایرادی که من میگیرم ازش اینه که برنامه های غیر اخلاقی و تضاد جامعه ایرانی هم درونش پیدا میشه.
      وگرنه غیر از این خیلی دیگه مارکت های خارجی داریم که کارایی بالایی دارند اما از این نظر ایراد دارند.حتی خود گوگل پلی که از همه بدتر شده.

      الان امروز اولویت مارکت های ایرانی رو من اینجور میبینم:
      نخست: بازار Baazaar
      دوم: مایکت Myket
      سوم: پلی استور Play-Store
      آخر: کندو CanDo (که جدید اومده اما داره خوب کار میکنه)

  27. god.goblin می‌گوید

    سلام دو صد دروود
    امروز یک بازی به اسم E Wariores رو در مارکت بازار که مال شرکت glu هستش ارتقا دادم تمام بازی های glu من از کار افتاد جالب اینجاست که خود بازی هم ازکار افتاد نمیدونم چه کارش کنم اما منظورم از این حرف اینه که تازگی بازار روی ارتقا دادن مشکل داره و مهمتر اینکه دیگه نظرات خودتون رو نمیتونید در بخش نظرات ببینید و برنامه هاش اکثرا کار نمیکنه و فورس کلوز میده من گالکسی اس 2 دارم و بخاطر این مشکلات بازار مجبورم از سایت های مختلف مثل اندرویدی ها برنامه ها و بازی هام رو دانلود کنم
    مطمئنم که مارکت بازار به نظرات و مشکلات و درخواست های کاربرانش هیچ توجهی نداره و با همین روش احتمالا کنار گذاشته میشه و ملت به مارکت های دیگر رو میارن

  28. shahram 7788 می‌گوید

    بد نیست

  29. سهند می‌گوید

    and-apk.ir یا play-store.ir هم خوبه برنامه اش رو تو موبایلتون بریزید به راحتی از موبایلتون نصب کنید اما اگه تو سایت می خواین دانلود کنید باید عضو بشید یه مزیتی که داره برنامه ها رو سریع آپدیت می کنه و حتی برنامه هایی که نیاز به کرک دارند رو سریع می زاره موفق باشید.

    1. حسین ارشد می‌گوید

      تشکر آقا سهند
      پلی استور ” مارکت ایرونی اندروید ” هم بتازگی کارش رو شروع کرده که هم نسخه بسیار خوب موبایل داره و هم اینکه صفحه ی سایت برای دانلود و مشاهده برنامه ها به آدرس http://www.play-store.ir که شبیه تم گوگل پلی هست.(البته این مارکت از قبلتر با آدرس سایت http://www.and-apk.ir فعالیت میکرد)

  30. god.goblin می‌گوید

    من چند مارکت دارم مثل اسلاید ام ایی . مایکت . بازار . بلک مارکت و سامسونگ اپ و همینطور ایران اپ
    اما هرکدوم مشکلات و مضایای خودشون رو دارن مثلا سامسونگ اپ برنامه های متنوعی داره دانلودشونم خوبه اما فایل اپ رو هیچ جا ذخیره نمیکنه که اگه یوقت برنامه نصب شده رو حذف کردیم نمیتونیم دوباره نصبش کنیم یعنی دانلود دوباره، اما مارکت های دیگه اینطور نیستند در عوض توضیحات فارسی ندارند یا اگه دارن خیلی کم و مبهمه اما مارکت بازار توضیح بهتر و جالب اینجاست که از نظرات دیگران هم میشه بهره برد اما خود مسئولین بازار اصلا به نظرات خوب و بد و تقاضاهای کاربران توجه ندارن و بدی بزرگی که همه این مارکت ها دارن اینه که یک تالار گفتگو ندارند و بدتر اینکه کاربرانیکه خودشون نرم افزار دارن نمیتونن اونها رو در بازار آپلود کنن و بازار بجای گذاشتن برنامه های درپیتی بهتره یک بخش برای بازی و برنامه های برتر مثلا اچ دی بزاره البته این یک پیشنهاده درضمن خیلی بهتر میشه که مشخص کنن چه گوشی ها و تبلت هایی هر نرم افزار یا بازی رو ساپورت میکنه البته محدود هم باشه همه راضین و مهم تر اینکه این فایل هایی که گذاشتن رو محض رضای خدا روی چند گوشی تست کنند و از همه مهم تر اینکه بخشی رو اختصاص بدن برای ارسال گذارش خرابی فایل یا راهنمایی آنلاین البته متوجه هستم که هزینه برداره اما مطمئنم که واسه اون هم راهی هست اما از لحاظ کارایی فعلا بازار در راس کار هست مگر اینکه ایران اپ با خودش طوفان بیاره و مارکت های دیگه رو با ارتقا دادن خودش به نیازهای دیگران از دور خارج کنه
    متشکرم از صبر وحوصله ای که به خرج دادین به امید روزی که پیشرفت کنیم

  31. حسین ارشد می‌گوید

    بازار که الان تقریبا شده اندروید مارکت ” رسمی ” ایران (من از پیشینه ی این دو-سه برنامه اطلاعی ندارم)
    و هیمنطور ایران اپز و مایکت هم دو اندروید مارکت باقی مانده و تقریبا با کمی امتاز بالاتری ایران اپز رده ی دوم و مایکت (بدلیل تازه کار بودنش) در رده ی سوم.
    البته هستند عده ای هم که از مارکت های خارجی مثه Applanet یا خود گوگل پلی (بسختی) استفاده میکنن.
    در زمینه ی دانلود از pc هم ank-apk.ir و appget.ir رو پیشنهاد میدم.

  32. میلاد می‌گوید

    کلا گوشیهای سامسونگ مزخرفان فقط اچ تی سی مارکتم وان مارکت حرف نداره بقیه..

  33. رضا می‌گوید

    سلام به نظر من اگر میشد از طریق کامپیوتر دانلود کرد خیلی بهتر بود مثل http://and-apk.ir
    اما از این دوتا اندروید مارکت بازار رو بیشتر دوست دارم

  34. حسین می‌گوید

    من 1mobile market رو به همشون ترجیح میدم

  35. حمید می‌گوید

    بازار

  36. یاسین می‌گوید

    ادرس دقیق این بازار و مایکت که میگید چیه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز آدرس وب‌سایت این برنامه‌ها که می‌تونید برنامه‌ها رو از اونجا دریافت کنید در متن مطلب موجوده.. بازم بهر حال اینجا دوباره ذکر می‌کنم.
      اندروید مارکت ایرانی بازار: Getbazaar.com
      اندروید مارکت ایرانی مایکت: Myket.ir

  37. rahim می‌گوید

    سرعت اجرای ایران اپز خیلی کمه

  38. عارف می‌گوید

    من فعلا گوشی اندرویدی ندارم اما بازار راترجیح می دم.

  39. Mohammad می‌گوید

    من به بازار نمره بالاتری میدیم تا بقیه.
    – بازار درسته که برنامه هاش کمه اما واقعا اونایی که خوبن و تو خود مارکت Rating بالا رو دارن رو دستچین کرده گذاشته.دیگه سر در گمی واسه کاربر نمیاره…
    – Myket هم برنامه هاش زیاده و این یه مزیت نمیشه،چون خیلیاشون تو google market نمره پایینی دارن و کارایی خاصی ندارن.
    -اما قابلیت Resume برای این دوتا مارکت پدیدست اصلن!خیلی عالیه!با این اینترنت هندلی که ما تو ایران داریم و دم به دقیقه قطه و وصل میشه! این قابلیت بی نظیره.
    -اما گمونم با افزایش کاربرا بهتره که دو تا مارکت یه فکری بابات افزایش پهنایه باندشون بکنن.چون در بعضی ساعات دسترسی به بعضی برنامه های پرطرفدار (به شخصه تجربه کردم) با اختلال دانلود روبه روهه!
    ————————————
    اما یه راهکار برای دسترسی به مارکت:
    1- یه گوشی آندروییدی میخوایم که ترجیحا رووت شده باشه
    2- تهیه یک V*P*N خوب و پر سرعت.اونم از نوع L2Tp
    3-نرم افزار market enabler (برای گوشی های رووت شده)
    ——–
    وی پی انو ست کنید.وایفای رو هم روشن کنید.به وی پی ان کانکت شید.Market enabler رو اجرا کنید و اپراتور مورد نظرتونو انتخاب کنید!
    مارکت رو اجرا کنید و حالشو رو ببرین!
    (توجه:حتما به یک اکانت گوگلی احتیاج دارین!هیچوقت اکاننتون رو از داخل خود گوشی با سیمکارت اپراتوهای ایرانی نسازید!!خیلی مهمه)
    -برای کساییم که گوشیشون رووت نیست:
    گوشیو تو حالت ّFlight Mode بزارید،وایفای رو روشن کنین،وی پی انو کانکت شید،برید تو مارکت هرچی خواستین درو کنینن!!!

    1. god.goblin می‌گوید

      دوست عزیز از راهنمایی شما متشکرم اما اگه به همین آسونی بود خوب میشد ما اول باید بفهمیم کجا و چطور گوشی رو رووت کنیم که آجر نشه و بعد از راهنمایی زیبای شما بهره ببریم برای روت نشده هام امتحان کردم اما متاسفنه نتونستم اس2

  40. پوریا می‌گوید

    سلام
    بازار هم اگه قطع بشی بعد دوباره بگی دانلود کنی، از ادامه‌اش میره نه از اول.

    1. محمد می‌گوید

      من با بازار یه مدت که کار میکنم.
      اگه قطع بشه نت و وصل شه دوباره خودش ادامه نمیده باید retry کنی
      چند بار fail می شه. بعد با یه مکث طولانی resume میشه ولی notification آن خیلی طول میکشه تا بیاد
      مایکت بلافاصله و بدون دخالت کاربر ادامه میده

  41. ali می‌گوید

    به نظر من هم مایکت خیلی خوبه. از این جهت که دانلودش قابلیت pause و resume داره و علاوه بر اون اگر اینترنت اتفاقی قطع بشه دانلود به طور خودکار متوقف می‌شه و وقتی اینترنت برمی‌گرده به طور خودکار ادامه پیدا می‌کنه. چیزی که تو مارکت های خارجی هم وجود نداره!

    1. محمدرضا می‌گوید

      علی جان این که می گی تو مارکت های خارجی وجود نداره رو از کجا در اوردی. من از سه تار مارکت ایرانی تو این نظرسنجی کاملا استفاده کردم. مایکت بیشتر به یه اندروید مارکت چینی شبیهه تا چیز دیگه. برنامه هایی توش هست که خود اندروید مارکت هم حذفش کرده. به نظر برنامه ها بدون رعایت هیچ نظم و امنیتی همینجوری فله ای توش ریخته شده.. اصلا با بازار قابل مقایسه نیست.

      1. ali می‌گوید

        من نگفتم مزیت‌اش تعداد برنامه‌هاش هست. (اگرچه اون هم چیز مهمی هست)
        من در مورد دانلودش گفتم که با توجه به بستر ضعیف اینترنت تو ایران خیلی خوب طراحی شده.

      2. محمد می‌گوید

        من تازه با این برنامه کار میکنم این همه برنامه چینی که میگید کجاشه؟ توی چند صفحه اول هر دسته که من دیدم (با ترتیب های مختلف!) برنامه چینی نبود!

        دانلودش خوبه برای ایران که هی قطع میشه نت. تعداد برنامه های زیاد هم خوبه چون قراره جایگزین مارکت اندروید باشه نه گلچین برنامه هاش کاربر می تونه مثله مارکت استفاده کنه ازش. فقط حیف که توضیح فارسی نداره.

  42. رضا قبادی می‌گوید

    ما،جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، از چندی پیش اقدام به طراحی نرم‌افزار تحت آندروید با عنوان “مایکت” کردیم. این بازار بیش از پانزده هزار اپلیکیشن را در خود جای داده و در عرض کمتر از یک ماه به تعداد ده هزار کاربر رسیده است. مایکت در سایت هایی چون یک پزشک و وِبنا و مطبوعاتی چون عصر ارتباط معرفی شده است.
    با توجه به اینکه هدف شما و سایتتان یافتن مرجع مناسبی برای سنجش رضایت کاربران است، از شما تقاضا داریم که مایکت را نیز در نظرسنجی خود قرار دهید.‏
    با تشکر

    1. محسن صحافی می‌گوید

      با سلام و احترام
      ضمن عذرخواهی به خاطر رخ دادن این موضوع، باید صراحتا عرض کنم که متاسفانه به دلیل عدم پوشش خبری و رسانه‌ای مناسب از سوی شما من به همراه بسیاری از دوستان آنچنان با نرم افزار شما آشنا نبودیم .
      در خصوص اضافه کردن مایکت به لیست گزینه ها هم اگر چه این کار رو اقدامی حرفه‌ای نمی دونیم اما به خاطر نشون دادن حسن نیت خودمون حتما این کار رو می کنیم.
      در ضمن برای آشنایی بیشتر دوستان مطلبی با عنوان معرفی برنامه شما خواهیم داشت و همچنین به دوستانی که در قسمت نظرات خواهان اضافه شدن این گزینه بودن از طریق ایمیل اطلاع خواهیم داد.
      مطمئنا مدت زمان باقیمانده تا پایان نظرسنجی محک خوبی برای شما هم خواهد بود
      با تشکر از شما

  43. احمدرضا می‌گوید

    چرا Myket نیست توی لیست؟!

  44. yoosef می‌گوید

    بهترین برنامه واسه دانلود برنامه اپ استور امازون هستش که نیاز به روت کردن و چی پی ان و این حرفا نداره فقط باید با یه شخصیت مجازی امریکائی که تو اینترنته پره ثبت نام کنید.هر روز هم یه برنامه پولی رو رایگان میده

  45. محسن پاك نيت می‌گوید

    سلام و و قت به خیر؛

    به شخصه myket رو برترین مارکت ایرانی می دونم. بعد از اون بازار و در آخر ایران اپز.

    موفق باشید

  46. مهدي می‌گوید

    من به شخصه به بازار مشکوک شدم . دوستان هم می تونن چک کنن . مثلا نسخه آخر گوگل مپ رو که از بازار بگیرید و Latitude رو فعال کنید می بینید که قاب عکس شما بزرگ هست و عکس شما یک چهارمش رو گرفته ولی همون نسخه رو از مارکت بگیرید می بینید این مشکل رو نداره . این نشون میده که یه جورایی فایل متفاوت ( دستکاره شده ) هست .

    1. پوریا می‌گوید

      اگر اونی که نصب کردید برای گوگل نبود اصلاً آپدیت انجام نمی‌شد. یک چیزی وجود داره به اسم امضا (signature) که اگر منطبق نباشه با خطای نصب مواجه می‌شید.

  47. mohsen می‌گوید

    این 2 تا دیگه قدیمی شدن. بازار انصافا مارکت خوبیه ولی هم برنامه هاشو خیلی دیرتر از مارکت اپدیت میکنه هم برنامه های کاربردی و خوب کمی داره.ایران اپز هم که دیگه بیخیال
    الان فقط myket با 15000 تا برنامه و اپدیت سریع عالیترین مارکت ایرانیه

    1. محمدرضا می‌گوید

      فکر نکنم تعداد برنامه مقیاس خوبی برای مقایسه بین مارکت ها باشه. ریختن فله ای برنامه کار سختی نیست!

  48. ایلیا می‌گوید

    iranapps متاسفانه برای من روی galaxy s II اجرا نمیشه ! برای همین نظری ندارم در موردش
    اما بازار واقعا مارکت خوبیه. برنامه های کاربردی. توضیح فارسی و قابلیت آپدیت برنامه باعث شده طرفدارای زیادی داشته باشه

    1. امیر می‌گوید

      من گالاکسی II دارم و ایران اپس روش درست کار می کنه، شاید ورژن جدید رو نداری، بهتره که ورژن قبلی رو به کل پاک کنی و بعدش ورژن جدید رو دوباره از سایت بگیری و نصب کنی.

    2. Pooya می‌گوید

      مای‌کت رو هم تست کنین. خیلی بهتر از بازار اه.

  49. امیر می‌گوید

    سلام
    هر دو نرم افزار خوبی هستند
    من بشخصه ترجیح میدادم بجز دانلود نرم افزارا شرایطی بوجود میومد که میتونستیم مثل سایر مردم دنیا کتابهای الکترونیکی رو با اون افکت های ورق زن به اسونی بخونیم
    ماشا الله الا تو نت پره از pdf ها و کلی مترجم خوب تو نت هست که کتابهارو دارن با کیفیت و رایگان ترجمه میکنند

    1. ایلیا می‌گوید

      برنامه ای هست به اسم « کتابخانه همراه سامسونگ »
      با اینکه کتاب هاش زیاد نیست و نمیشه هر کتاب دلخواهی رو بهش اضافه کرد ولی تجربه کردنش خیلی می‌ارزه. مخصوصا ورق زدن شعرای حافظ و سعدی و فردوسی توی موبایل !

      1. امیر می‌گوید

        دوست عزیز کتابخانه سامسونگ خیلی محدوده .
        جالب اینجاست که من میخواستم باهاشون ارتباط برقرار کنم تا شاید بشه کتابهای ترجمه شده توسط دوستانم رو در این کتابخانه قرار داد اما هیچ ایمیل و شماره تلفنی ازشون پیدا نکردم !

    2. عارف می‌گوید

      الان هم شرایط به وجود اومده دوست عزیز.لازمه که بگم اون کتابهایی که مثلا توی گالکسی تب هست وامکان ورق زدن هم وجود داره پسوندشون اینه EPUB.ماالان به راحتی می تونیم فایل های پی دی اف مونو به این پسوند تبدیل کنیم و استفاده کنیم.

      1. عارف می‌گوید

        تافراموش نکردم بگم این لینکو هم یه نگاهی بندازی بد نیست

  50. هدایتی می‌گوید

    مارکت جدید مای‌کت رو هم تست و بررسی کنید! بد نیست!!!

    1. سینا می‌گوید

      من هم موافقم با شما… Myket

    2. yoosef می‌گوید

      به نظر من که خیلی مزخرفه