آیا این دستگاه همان تبلت قابل انعطاف آینده است؟

در این تصاویر ویدیوئی که رسما توسط شرکت سامسونگ منتشر شده است تبلتی با صفحه نمایش قابل انعطاف به چشم می‌خورد که براحتی با صفحه نمایش لمسی آن می‌توان عکسبرداری کرد، به تماشای فیلم نشست، اخبار روز را خواند، بازی‌های سه‌بعدی کرد و زبان‌های مختلف را به صورت گویش و متنی بهم ترجمه کرد که تمامی آنها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

1

فارنت: اینکه تبلت‌های امروزی بسیار جذاب هستند موضوعی بدیهی است اما اگر شرکت سامسونگ به وعده خود در آخرین ویدئو تبلیغاتی که در آن تبلت مفهومی خود با صفحه نمایشگر قابل انعطاف آمولد را به نمایش گذاشته است، جامه عمل بپوشاند، تبلت‌های امروزی چیزی جز یک شی عتیقه و باستانی نخواهند بود.

در این تصاویر ویدیوئی که رسما توسط شرکت سامسونگ منتشر شده است تبلتی با صفحه نمایش قابل انعطاف به چشم می‌خورد که علاوه بر انعطاف زیاد شفاف بوده و براحتی با صفحه نمایش لمسی آن می‌توان عکسبرداری کرد، به تماشای فیلم نشست، اخبار روز را خواند، بازی‌های سه‌بعدی کرد و زبان‌های مختلف را به صورت گویش و متنی بهم ترجمه کرد که تمامی آنها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

البته مطمئنا تا زمان عرضه و تولید انبوه این چنین دستگاهی با توجه به فناوری‌های موجود سال‌ها و شاید بیش از یک دهه باقیمانده است و تنها مشکلی که به نظر من در این ویدیو تبلیغاتی بچشم می‌خورد و شاید به نظر شما هم امده باشد؛ مشکل تامین انرژی این تبلت شفاف و قابل انعطاف است و شاید بتوان آن را نوک قله یک کوه یخی دانست که از آب بیرون آمده است.

در همین حال توسعه فناوری صفحه نمایش‌های لمسی و قابل انعطاف آمولد سال‌هاست که در جریان بوده و مطمئنا باز هم ادامه خواهد داشت و شاید زمانی که (احتمالا سال آینده) نوکیا و سامسونگ محصول نهایی خود را به عنوان اولین تلفن همراه هوشمند قابل انعطاف عرضه کنند بتوانیم در خصوص زمان باقیمانده تا عرضه این تبلت قضاوت بهتری کنیم.

به نظر من این محصولات هر چه که باشند شاید هیچگاه به جذابیت تبلت موجود در این تصاویر ویدیوئی نرسند! این تصاویر ویدیوئی فعلا به رویا شباهت دارند! رویایی که شاید زودتر از اینها تحقق یابد.

این تصاویر ویدیوئی را می‌توانید به صورت کامل در اینجا به تماشا بنشینید.

Source: Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. میهمان می‌گوید

    فراموش نکنید کینکت هم یک رویا بود !