فتوشاپ برای اندروید / فتوشاپ تاچ برای تبلت‌های اندرویدی ارائه شد

فتوشاپ برای اندروید نخستین نرم افزار این شرکت برای تبلت‌ها است که به صورت کامل بر اساس هسته فتوشاپ اریجینال عرضه شده است.

2

فارنت:حتما تمامی عشاق سر و کله زدن با تصاویر با ادوبی فتوشاپ آشنایی دارند و حالا این شرکت یک نمونه جدید از برنامه خود را برای تبلت‌های اندرویدی با نام Adobe Photoshop Touch را در فروشگاه اندروید عرضه کرده است.

گفتنی است برنامه فتوشاپ برای اندروید منحصرا برای تبلت‌ها و بر روی نسخه اندروید 3.1 به بالا عرضه شده و نخستین نرم افزار این شرکت برای تبلت‌ها است که به صورت کامل بر اساس هسته فتوشاپ اریجینال عرضه شده  و رابط کاربری آن به صورت انحصاری برای صفحات نمایشی بزرگ طراحی شده است.

به جرات می‌توان گفت فتوشاپ لمسی یکی از قدرتمندترین برنامه‌ها برای کار با عکس بر روی تبلت‌ها و به عنوانی کامل ترین آنها است. این برنامه با قیمت  9.99 دلار قابل خریداری از اندروید مارکت از اینجا است.

Source:Eurodroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    واقعا الان که دارم این مطلب رو با ایپدم می نویسم حسرت می خورم که چرا؟ شاید به خاطر اون هست هسته ای اوس بسته است و اجازه همه جاری رو نمیده
    به هر عز ایپدم پشیمون شدم البته یه نکته ای رو عرض کنم به احتمال زیاد این نسخه از فتوشاپ نسخه سبک شده ای از فتوشاپ باش 

  2. Goldenstarc می‌گوید

    پس گلکسی تب p1000 رسما تبلت یه حساب نمیاد

    شما اگه ایپاد 5 سال پیش رو وصل کنی به ایتیونز میبینی اپدیت 2011 براش اومده

    ولی این سامسونگ خودش رو مسخره کرده سال پیش تبلت داده تا باحاش ایپد رو خورد کنه زور زده از 2.1 رسونده به 2.3