جشنواره وب ایران به عضویت کنسرسیوم جهانی وب درآمد

کنسرسیوم جهانی وب (W3C) یک انجمن بین‌المللی است که استانداردهای مربوط به وب را طراحی و تدوین می‌کند. این کنسرسیوم که در کل 323 عضو دارد و شرکت های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بزرگ دنیا در کنار برخی از سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌های بزرگ از جمله اعضای کنسرسیوم وب هستند.

0

فارنت– جشنواره وب ایران به عضویت کنسرسیوم جهانی وب درآمد و از امروز به صورت رسمی عضو این کنسرسیوم به حساب می‌آید.

کنسرسیوم جهانی وب (W3C) یک انجمن بین‌المللی است که استانداردهای مربوط به وب را طراحی و تدوین می‌کند.  این کنسرسیوم که در کل 323 عضو دارد و شرکت های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بزرگ دنیا در کنار برخی از سازمان‌های دولتی و دانشگاه‌های بزرگ از جمله اعضای کنسرسیوم وب هستند.

این اعضا  که لیست آنها در این آدرس قابل مشاهده است، با بهره‌گیری از دانش این مراکز برای تدوین استاندارد ها و توسعه وب تلاش می‌کنند.

چهارمین جشنواره وب ایران امسال برای اولین بار و برخلاف سه جشنواره قبلی که در فضای مجازی برگزار شده بود به صورت حرفه‌ای‌تر و با راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره و برگزاری دوره‌های آموزشی در حاشیه جشنواره برگزار خواهد شد.

چندی پیش و در اولین کنفرانس خبری این جشنواره اعلام شد که این جشنواره در ۹۶ بخش موضوعی برگزار شده و در دوره آزمایشی  بیش از ۸۰۰ سایت ثبت نام نموده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به اینجا بروید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.