جیلبریک iOS5.0.1 منتشر شد

مطابق معمول این نسخه جیلبریک نیز شامل دستگاه‌های آیفون 4S و آی‌پد 2 نمی‌شود اما به هر حال راه‌حل خوبی برای کاربرانی است که گوشی آنها به هر دلیلی جیلبریک شده و اکنون با iOS5 مشکلی با نام خالی شدن شارژ باطری دارند و یا می‌خواهند به طور کامل از امکان مولتی‌تاچ در آی‌پد خود بدون حذف برنامه‌های جیلبریک بهره ببرند.

2

فارنت: هنوز ساعاتی از انتشار iOS 5.0.1 به عنوان اولین به‌روز رسانی سیستم عامل iOS 5 نگذشته که گزارش‌ها از انتشار جیلبریک این به‌روز رسانی خبر می‌دهد.

جیلبریک منتشر شده به نسخه موسوم به redsn0w  تعلق دارد. مطابق معمول این نسخه جیلبریک نیز شامل دستگاه‌های آیفون 4S  و آی‌پد 2 نمی‌شود اما به هر حال راه‌حل خوبی برای کاربرانی است که گوشی آنها به هر دلیلی جیلبریک شده و اکنون با iOS5 مشکلی با نام خالی شدن شارژ باطری دارند و یا می‌خواهند به طور کامل از امکان مولتی‌تاچ در آی‌پد خود بدون حذف برنامه‌های جیلبریک بهره ببرند.

اگر منتظر نسخه جیلبریک دیگری نیستید می‌توانید با رعایت احتیاط و قدم به قدم با استفاده از آموزشی که در این لینک موجود است  دستگاه خود را به iOS 5.0.1  جیلبریک کنید.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ihmid می‌گوید

    با سلام
    دوستان جیلبریک از نوع نیمه تدر است و با هر بار ریستارت کردن گوشی دوباره باید مراحل جیلبریک انجام شود تا سیستم عامل بالا بیاید !!!!؟؟؟؟

  2. CCU می‌گوید

    با عرض سلام
    بنازم بسرعت جیلبریک……..!!!