رهائی از حفره‌های سیاه در تلویزیون‌های جدید ال‌جی

این حفره‌های سیاه البته چندان بیکار هم نیستند و برای ایجاد تمرکز چشمان شما بر روی تصاویر استفاده می‌شوند و بدون این حفره‌ها تصاویر صرفا مانند نقاشی شناور بر روی هوا یا آویزان از دیوار دیده می‌شوند.

0

نازک بودن این دستگاه‌ها که روزانه ساعت‌ها به آن چشم می‌دوزیم بسیار جذاب  و دلچسب است اما موضوعی که بسیاری از تلویزیون‌هایHD/3D  از آن رنج می‌برند وجود حفره‌های سیاه در صفحه نمایشگر آنهاست.

حفره‌های سیاه در تلویزیون‌های جدید ال‌جی البته چندان بیکار هم نیستند و برای ایجاد تمرکز چشمان شما بر روی تصاویر استفاده می‌شوند و بدون این حفره‌ها تصاویر صرفا مانند نقاشی شناور بر روی هوا یا آویزان از دیوار دیده می‌شوند.

شرکت ال‌جی برای رفع این نقیصه و جدا کردن همیشگی این حفره‌ها از روی صفحات نمایش تلویزیون، دو محصول جدید خود با نامهای Cinema 3D TV 55LM9600  و  Cinema 3D TV 55LM8600 را به بازار معرفی کرده است که هر دوی آنها جایزه نوآوری در نمایش را در نمایشگاه CES  امسال به خود اختصاص داده‌اند.

ال‌جی در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی را برای کسب سهم بیشتر از بازار تلویزیون‌های ال.ئی.دی به‌کار برده و حتی فناوری پسیو در تلویزیون‌های سه‌بعدی این شرکت، دیگر شرکت‌های رقیب در بازار تلویزیون‌های سه یعدی را به چالش کشانده است.

ال‌جی در این دو محصول نیز سعی در بکار بردن نهایت کیفیت داشته تا آنجا که غول 55 ایچی سه بعدی جدید این شرکت قادر به پخش تصاویر با کیفیت 1080p HD است.

به نظر می‌رسد با عرضه این فناوری و آزاد شدن تلویزیون‌ها از شر حفره‌های سیاه، دیگر شرکت‌ها نیز کم‌کم به فکر استفاده از این فناوری و یا دیگر فناروی‌های جدید بیفتند.

Source: Dvice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.