رونمایی ایسوس از اولین تبلت 4 هسته‌ای جهان!

ترانسفورمر پریم به یک گیگابایت رم و دوربین 8 مگاپیکسلی با توان ضبط تصاویر ویدویوئی با کیفیت 1080p و دوربین تماس ویدیوئی 1.2 مگاپیکسلی و همچنین درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی مجهز است تا تمام این تجهیزات نهایتا وزن 586 گرمی را به دستان شما تحمیل خواهد کرد تا سبک‌تر از گالاکسی‌تب و آی‌پد 2 نیز باشد.

3

فارنت: شرکت ایسوس امروز چهارشنبه رسما از تبلت جدید خود که پیش از این وعده آن را داده بود و قرار است جانشین تبلت فعلی این شرکت یعنی  Asus Eee Pad Transformer شود رونمایی کرد.

این تبلت 10.1 اینچی با نام Asus Eee Pad Transformer Prime  با بدنه نازک 8.3 میلیمتری و صفحه نمایشی با دقت 1280×800 ، یک پردازنده تگرا 3 انیودیا را در خود جای داده تا عنوان اولین تبلت چهار هسته‌ای جهان را به خود اختصاص دهد.

ترانسفورمر پریم به یک گیگابایت رم و دوربین 8 مگاپیکسلی با توان ضبط تصاویر ویدویوئی با کیفیت 1080p و دوربین تماس ویدیوئی 1.2 مگاپیکسلی و همچنین درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی مجهز است تا تمام این تجهیزات نهایتا وزن 586 گرمی را به دستان شما تحمیل خواهد کرد تا سبک‌تر از گالاکسی‌تب و آی‌پد 2 نیز باشد.

ایسوس عمر باطری این تبلت را 12 ساعت اعلام کرده اما تاکید کرده است که اگر داک صفحه‌کلید ویژه این تبلت را نیز به همراه آن خریداری کنید 6 ساعت دیگر می توانید بر روی طول عمر باطری آن حساب کنید.

ایسوس اعلام کرده که این تبلت در ابتدای عرضه در ماه دسامبر با اندروید 3.2 همراه خواهد بود اما وعده داده که در انتهای سال جاری میلادی آن را به اندروید 4 ارتقاء خواهد داد.

ترانسفورمر پریم قرار است به قیمت ۴۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی و ۵۹۹ دلار برای ۶۴ گیگابایتی عرضه شود و ایسوس برای داک صفحه کلید آن که به صورت جدا عرضه خواهد شد قیمت ۱۴۹ دلاری را در نظر گرفته است.

این تبلت که بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد در دو رنگ خاص که یکی ترکیب رنگ خاکستری و ارغوانی و دیگری نوع خاصی از رنگ طلایی است عرضه خواهد شد و ایسوس اعلام کرده که برای اینکه اثر انگشت شما بر روی ان باقی نماند روی سطح نمایشگر و بدنه  آلومینیومی آن را با نوعی ترکیب مایع مخصوص پوشانده است.

بنا بر آخرین گزارش‌ها ایسوس به دنبال فروش 2 میلیون دستگاه از این تبلت تا پایان سال خواهد بود و این درحالیست که ایسوس خود پیش از این اعلام کرده بود که با آغاز فروش تبلت ترانفورمر هر ماه تقریبا 300 هزار دستگاه از آن را به فروش رسانده است.

با قیمت 400 دلاری ترانسفورمر پریم این تبلت در واقع ارزانترین تبلت مجهز به اندروید 3 در بازار است و داک صفحه کلید آن به خوبی نیاز افرادی را که روزانه کلمات زیادی را تایپ می‌کنند مرتفع می‌:ند اما هنوز به اندازه یک لپ‌تاپ کامل نیست.

رونمایی ایسوس از اولین تبلت 4 هسته‌ای جهان در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته تصاویری از اولین تلفن همراه 4 هسته‌ای جهان متعلق به شرکت اچ.تی.سی منتشر شده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. امیر حسین می‌گوید

    کی قیمت ایرانو خواست!!!!
    منم منظورم همون جهانیش بود.عزیزم.
    اخه تو همون جهانشم این قیمت نیست.اگه هست میخواستم بگن گجا کدوم سایتا کدوم کشورا این قیمت هست.هر موقع اومد بگن.اره عیزم.

  2. parazit می‌گوید

    عزیزم قیمت جهانیشو گفتن!! چیزی که هنو رسما وارد بازار جتهانی نشده انتظار داری قیمت بازار ایرانو بگن!!
    شما فعلا از تصاویرش لذت ببر تا ببینیم چی میشه!!

  3. امیر حسین می‌گوید

    اقا این قیمتایی که میگینو از کجا میارین؟یکم در مورد قیمتا بیشتر توضیح بدین.
    تو ایران که نمیشه این قیمت خرید!پس از کجا میشه؟
    تو کدوم کشورا تو کدوم سایتا؟!
    ممنون:-)