تقویت کننده موسیقی برای آیفون شما از جنس طبیعت!

در ساخت این آمپلی فایر طبیعی از چوب و سرامیک استفاده شده است که یک پیشنهاد طبیعی برای دوستداران محیط زیست است که می‌خواهند از آیفون خود صدای دلنواز موسیقی را گوش سپارند و البته برای نسخه آبکاری شده طلایی آن نیز بتوانند ۶۰۰ دلار بپردازند.

0

فارنت: اگر شما به دنیال چیزی برای اینکه از آیفون خود یک صدای طبیعی بگیرید هستید می‌توانید از این وسیله که شبیه یک اکو و با استفاده از مواد طبیعی ساخته شده است تکیه کنید.

این دستگاه که قاقد هر گونه جریان الکتریکی در خود است دارای بهترین طراحی برای خروجی صدا به بهترین نحو است و دارای سیستم تقویت و بهینه سازی بسیار خوبی برای دستگاه‌های IOS است.

گفتنی است که در ساخت این آمپلی فایر طبیعی از چوب و سرامیک استفاده شده است که یک پیشنهاد طبیعی  برای دوست داران محیط زیستی است که می‌خواهند از آیفون خود صدای دلنواز موسیقی را گوش سپارند.

این گجت برای تمامی دستگاه‌های آیپاد تاچ و آیفون با قیمت 400 یورو در هر دو رنگ سیاه و سفید در دسترس بوده و البته نسخه آبکاری شده توسط طلا نیز دارای قیمت 600 دلاری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  MeghPhone می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

Source:Via geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.