Duck Nukem بصورت 3 بعدی برای اندروید

البته هیچ گونه نیاز سخت افزاری مشخصی برای این بازی تعیین نشده است ولی به نظر میرسد دستگاه های جدید اندرویدی دارای بهترین بازدهی در مورد این بازی کلاسیک خواهند بود.

0

فارنت: تیم توسعه دهنده Machineworks یک نسخه کامل از بازی تیر اندازی کلاسیک و بسیار معروف Duck Nukem را به صورت 3 بعدی برای پلتفرم اندروید عرضه کرد.

داستان بازی نیز بدین شرح است که شهر لوس انجلس در تصرف بیگانگان قرار گرفته و شما در نقش قهرمان داستان باید یک تنه با بیگانگان بجنگید!.

نکته جالب اینکه شما باید برای هر مرحله یک مبلغ خاص را پرداخت کنید و به عنوان مثال برای بخش یک 99 سنت و برای بخش دوم و سوم نیز به همین ترتیب باید مبالغی پرداخت کنید.

البته هیچ گونه نیاز سخت افزاری مشخصی برای این بازی تعیین نشده است ولی به نظر می‌رسد دستگاه های جدید اندرویدی دارای بهترین بازدهی در مورد این بازی کلاسیک خواهند بود.

نسخه دمو و نمایشی این بازی در حدود 28 مگابایت  فضا را بر روی کارت حافظه اشغال می‌کند و طبیعی است که در هنگام نصب نسخه کامل فضای بیشتری را برای این بازی باید اختصاص دهیم.

برای خرید و نصب این بازی کلاسیک می توانید به اینجا مراجعه کنید.

لینک نسخه کرک شده (با تشکر از فروم موبایلستان):برای اجرا درست بازی نیاز به اتصال به مارکت و زدن دکمه Buy می باشد این کرک در حالت آنلاین کار میکند گرچه در حالت آفلاین هم امکان بازی است ولی به صورت مداوم   پیغام لاینسنس و خریدن بازی به نمایش در می آید.

لینک شماره یک

لینک شماره دو

Source:EuroDroid

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.