عرضه موبایل با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر در 2012

شنیده‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی صفحات نمایش موبایل انعطاف‌پذیر است و و حتی رابرت هاسد از مدیران عالی رتبه سامسونگ برنامه این شرکت در این مورد را این طور تایید می‌کند.

1

فارنت: شنیده‌ها حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار بر روی صفحات نمایش موبایل انعطاف پذیر است و این شرکت پذیرفته است که تلفن‌های همراه مبتنی بر این گونه صفحات در سال 2012 روانه بازار خواهد کرد.

شرکت سامسونگ در حال طی مراحل نهایی این پروژه است و حتی رابرت هاسد از مدیران عالی رتبه سامسونگ برنامه این شرکت در این مورد را این طور اعلام می‌کند: “صفحه نمایش انعطاف پذیر جزو برنامه کاری ما است و ما آنرا در سال 2012 معرفی خواهیم کرد ولی مهمترین قسمت چگونگی ارائه این صفحه و ادغام به صورت موبایل است”.

حتما برای خوانندگان عزیز فارنت نیز جالب خواهد بود که ببینند سامسونگ برای صفحه نمایش انعطاف پذیر و ادغام آن با گوشی‌های هوشمند چه راهکاری خواهد اندیشید.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. انجمن کرک ایران می‌گوید

    ممنون برای این خبر
    یادمه چند سال قبل صحبت این بود که نوکیا همچین برنامه ای داره برای ساخت گوشی های انعطاف پذیر. حتی میگفتن یه کانسپت هم آماده کرده. ولی با وضعیتی که نوکیا الان داره بعیده بتونه دنبال همچین طرحهایی بره.
    این کار فقط از سامسونگ ساخته اس که سرش درد میکنه برا طرحهای بلندپروازانه :)
    ولی خیلی جالب میشه یه گوشی که بشه تا کرد تا خمش کرد و گذاشت تو جیب! :))