به نخستین ویندوز فون نوکیا سلام کنیم

این تلفن همراه با نام تجاری نوکیا 800 یا Lumia 800 رونمایی خواهد شد تا عنوان نخستین ویندوز فون سیمبین‌ ساز معروف را به خود اختصاص دهد.

5

فارنت:شرکت نوکیا نخستین ویندوز فون خود را در فردا در نوکیا ورلد 2011 رونمایی می‌کند و ما اطلاعاتی هر چند کم  از ویندوز فون نوکیا را بدست آورده‌ایم.

این تلفن همراه با نام تجاری نوکیا 800 یا Lumia 800  رونمایی خواهد شد تا عنوان نخستین ویندوز فون سیمبین‌ ساز معروف را به خود اختصاص دهد.

این تلفن همراه دارای مشخصاتی طراحی همچون نوکیا n9 بوده و دارای صفحه نمایش 3.7 اینچی لمسی به همراه ویندوز فون 7.5 یا همان مانگو است .

اطلاعات بیشتر در کنفرانس فردا به صورت رسمی اعلام خواهد شد و تیم فارنت نیز اخبار آن را به استحضار خوانندگان عزیز و شایسته خود می‌رساند.

Source: thenokiablog

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. مهدی شاکری می‌گوید

    سلام CCU عزیر وقتی نظرات شما رو می خوانم این فکر در نظر من بیشتر می شود که شما یکی از کارکنان نوکیا در ایران هشتید اگر اینطور هست لطف کنید به دوستانتون بگید راهی که ماشین سازان ایرانی می روند را این دوستان نروند حیف کیفیت نوکیا و گوشیهای خوبش است که اینگونه خراب به بازار ارائه شوند

  2. […] تلفن همراه همان‌طور که پیش از این برخی اخبار از آن به بیرون درز پیدا کرده بود از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به اولین و تنها تلفن همراه […]

  3. CCU می‌گوید

    با سلام
    آقا فرهاد شما انگار تا حالا نوکیا N9 رو از نزدیک ندیدید و لمسش نکردید ,چون اگر دیده بودید الان زبونتون بند اومده بود و دستتون میلرزید و نمی تونستید این نظر رو تایپ کنید ,اگر گوشی زشت میخوای ببینی برو بازار یه نگاهی به گوشیهای HTC بنداز نظرت عوض میشه.

  4. فرهاد می‌گوید

    کلا نوکیا گوشیهاش رو زشت میزنه. این یکی رو هم شبیه آجر زده.

    1. sooroosh می‌گوید

      کاش یه زره سلیقه داشتی