فیلم/ با پرنده خشمگین جدید آشنا شوید؛ پرنده خشمگین نارنجی!

پرنده خشمگین جدید یک پرنده نارنجی است که به ظاهر اسمی ندارد اما قادر به آن است تا اندازه خود را تا چند برابر سایز طبیعی خود بزرگ کند.

1

فارنت: باز هم پرندگان خشمگین! این بار شرکت رویو برای مراسم شب هالووین طرفداران پرندگان خشمگین چیز جدیدی ارائه داده است و آن چیز، چیزی نیست جز یک پرنده خشمگین جدید!

پرنده خشمگین جدید یک پرنده نارنجی است که به ظاهر اسمی ندارد اما قادر به آن است تا اندازه خود را تا چند برابر سایز طبیعی خود بزرگ کند. این پرنده که شاهد حضور آن در فیلم هستید ظاهرا نقش مهمی در سری جدید پرندگان خشمگین با عنوان Ham’O’Ween دارد که در واقع بخش جدیدی از مجموعه 30 قسمتی هالووین پرندگان خشمگین به حساب می‌آید.

 تمام مراحل جدید این بازی برای تمام کسانی که این بازی را به صورت رایگان از اندروید مارکت برای گوشی‌های اندرویدی و چه آنان که برای دریافت آن از اپ‌استور برای آیفون پولی پرداخت کرده‌اند، قسمت‌های جدید این بازی برای دانلود آماده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. hadidez می‌گوید

    ممنون از ویدیو …