عرضه اندروید 4 برای نازک‌اندام موتورولا از ابتدای سال 2012

عرضه اندروید 4 با گالاکسی‌نکسوس برای موتورولا و محصول جدید نازک‌اندام آنها که در ماه نوامبر بیرون خواهد آمد، بسیار ناامیدکننده به حساب می‌آمد. اما اوضاع این‌جور هم باقی نماند و موتورولا بلافاصله دست بکار شد تا به فاصله کمتر از 24 ساعت دومین کنفرانس خبری خود را برگزار نماید.

0

فارنت: کمتر ا ز 24 ساعت پس از آنکه موتورولا از باریک‌ترین تلفن همراه هوشمند جهان در نیویورک با سیستم عامل اندروید 2.3 جینجربرد رونمایی کرد، گوگل و سامسونگ  در هنگ‌کنگ تلفن همراه جدید خود را با نام گالاکسی نکسوس رونمایی کردند که از نسل جدید اندروید یعنی اندروید 4 (بستنی حصیری) بهره می‌برد.

خب این موضوع برای موتورولا و محصول جدید نازک‌اندام آنها که در ماه نوامبر بیرون خواهد آمد، بسیار ناامیدکننده به حساب می‌آمد. اما اوضاع این‌جور هم باقی نماند و موتورولا بلافاصله دست بکار شد و دومین کنفرانس خبری را به فاصله یک روز و کیلومترها آنطرف‌تر در برلین آلمان برپا کرد تا مدیر محصولات موتورولا اعلام کند که در آغاز سال 2010 به‌روزرسانی اندروید 4 را برای تلفن همراه دروید RAZR عرضه خواهند کرد.

تلفن همراه هوشمندی که موتورولا آن را باریک‌ترین تلفن همراه هوشمند جهان نامیده است تنها 7.1 میلیمتر ضخامت دارد و به پردازنده 1.2 گیگاهرتزی دوهسته‌ای، یک گیگابایت رم، نمایشگر 4.3 اینچی پیشرفته سوپرآمولد، دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری 1080p در پشت قاب و دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلوی قاب برای تماس‌های ویدیوئی برخوردار است و با قرارداد دو ساله اپراتور مخابراتی ورایزون به قیمت 299 دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

Source: Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.