iPhone 4S تو زرد از آب درآمد!

ظاهراً مشکل به حدی است که برخی کاربران خواستار فراخوان iPhone 4S از سوی اپل شده اند…

10

فارنت – با وجود پشت سر گذاشتن یک هفته پر فروش برای iPhone 4S، گزارش هایی در مورد وجود مشکل در نمایشگرهای این مدل جدید آیفون شنیده می شود.

در تالارهای گفتگوی آیفون، تعدادی از کاربران از وجود ته مایه رنگ زرد در نمایشگرهای خود صحبت کرده اند. ظاهراً مشکل نمایشگر، ارائه رنگ زرد کم رنگ به جای سفید و عدم ارائه رنگ سفید خالص است. نکته دیگر ماجرا این است که این مشکل اغلب در مدل های مشکی رنگ مشاهده شده است . مشابه چنین مشکلی برای کاربران iPhone 4 هم در ابتدای عرضه آن مشاهده شده بود که همان زمان این کاربران به فروشگاه های اپل مراجعه کرده و گوشی خود را تعویض کردند.

هنوز واکنشی از سوی مقامات اپل به این گزارشات دیده نشده است و هیچ کاربری هنوز گوشی خود را بابت این مشکل به فروشگاه های اپل ارجاع نداده است. اما ظاهراً مشکل به حدی است که برخی کاربران خواستار فراخوان iPhone 4S از سوی اپل شده اند. اگر گذشته آیفون ها را مرور کنیم، به یاد می آوریم که iPhone 4 در ابتدای عرضه اش مشکلی برای آنتن دهی داشت. ابتدا مقامات اپل در برابر این مورد مقاومت کرده و از پذیرش آن خود داری میکردند . اما پس از گذشت مدتی ، مرحوم استیو جابز در یک کنفرانس مطبوعاتی وجود این مشکل را تائید کرد .

باید دید این مشکل فقط در حد درصد پایینی از گوشی های ارائه شده است، یا اینکه این آغاز ماجراست. شاید باید خود را آماده مشکلات نبود استیو جابز بکنیم. برای اطلاع بیشتر از ماجرا از اینجا می توانید بحث های به وجود آمده در تالار های گفتگوی اپل در مورد این مشکل را دنبال کنید.

source: via PCMag

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    من از دوستان میخوام اگه مشکل رفع شده بگن

  2. رضا می‌گوید

    آیفون دیگه یه جوری شده! مثه قبلنا نیس…

    1. hossein می‌گوید

      تنها چیزی که اپل رو متفاوت میکنه سیستم macos و پردازنده گرافیکی و قدرت پردازندهاشه که سامسونگ با galaxy nexus و چند مدل دیگش علاوه بر پردازنده گرافیکی وcpu از امکانات بیشتری هم بهره میبره البته واقعیت اینه که اندروید هنوز به مک نرسیده چون مک واقعا تو برنامه ریزیهاش نظم و ترتیب خاصی داره اما بزودی میرسه که اگر اپل با این وضع بخاد پیش بره مطمن باشید قدرتشو تو بازار از دست میده حساب کنید ادمهایی که 50 سال قبل تو ایران جای کارگر افغانیمون بودن به جایی رسیدن که دارن شرکتهای امریکاییو فلج میکنن

  3. reza می‌گوید

    :D

  4. حامد می‌گوید

    درسته بعد چند روز مهو میشه

  5. حسین می‌گوید

    این به خاطر ماده چسبنده محافظ صفحه هست مثل سری قبل که بعد از چند روز خود به خود از بین میره

  6. CCU می‌گوید

    اپل فقط مونده مثلا گوشی iphone5 رو بدون منتاژ LED صفحه نمایش بده بیرون تا کلکسیون تر… کامل شه ,بعد طرفداراش میریزن یکماه جلو تر جلوی فروشگاهاش صف می بندن تا در 1روز 100000000000000000000000 تا از اون گوشی رو بخرن ,بعد از مشخص شدن ایراد اپل یه تلویزیون 14 اینجی لامپی به اونا میده تا جای صفحه نمایش منتاژ نشده ازش استفاده کنند,مثل آیفون4 که جای رفع ایراد آنتن قاب داده بود دسته کاربراش….!!!

  7. قاسم می‌گوید

    ایفون 4 اس تونست تو سه روز اونم تو چند کشور 4000000(خسته شدم از بس صفر گذاشتم)بفروشه،رقیباش که رقیب نیست یه کپی کارن تو سه ماه تو کل دنیا چند تا فروختن؟حالا بیاید بگید انتن نمی ده و ال سی دیش خرابه.

  8. عماد می‌گوید

    اون “مرحوم استیو جابز”تون من رو کشته :دی

  9. وحید می‌گوید

    اپل بهتره بجای شکایت از این و اون، بیاد مشکلاتش رو برطرف کنه!!

    البته الان تیم کوک میاد میگه شما از زاویه درستی به گوشیتون نگاه نمی کنید!

    اونطور که عمو استیو میگه باید به صفحه نگاه کرد!!