شانزدهم اکتبر در کالیفرنیا روز استیو جابز نامگذاری شد

روزنامه نیویورک‌تایمز جمعه گزارش داد که مراسم بزرگداشتی از سوی شرکت اپل در روز شانزدهم اکتبر با حضور مدیران برجسته سیلیکون‌والی در دانشگاه استنفورد جائیکه استیو جابز سخنرانی معروف خود را در سال 2005 انجام داد برگزار خواهد شد.

0

فارنت: فرماندار کالیفرنیا یکشنبه هفته آینده شانزدهم اکتبر مصادف با بیست و چهارم مهرماه را رسما روز استیو جابز نامگذاری کرد. در این روز شرکت اپل قصد دارد مراسمی را برای بزرگداشت استیو جابز در دانشگاه استنفورد کالیفرنیا برگزار نماید.

جری براون فرماندار کالیفرنیا در توئیتی که جمعه شب خطاب به بیش از یک میلیون دنبال‌کننده خود فرستاده است اعلام کرده که این یکشنبه روز استیو جابز در ایالت کالیفرنیا خواهد بود.

استیو جابز مدیرعامل سابق شرکت اپل در روز پنجم اکتبر درگذشت و دو روز بعد در یک مراسم بسیار کوچک و خانوادگی به خاک سپرده شد. پس از درگذشت استیو جابز شخصیت‌های بسیاری شامل باراک اوباما رئیس‌جمهور امریکا، بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت و مارک زوکربرگ بنیانگذار فیس‌بوک مرگ او را تسلیت گفتند و این اقدام حتی به تغییر صفحه اول گوگل و تسلیت و تقدیر سامسونگ به عنوان رقیب فعلی این شرکت در بازار تلفن همراه نیز منجر شد.

مراسم‌های بزرگداشت بسیاری پس از درگذشت استیو جابز بنیانگذار شرکت اپل (به همراه استیو ووزنیاک) برگزار شده است. روزنامه نیویورک‌تایمز جمعه گزارش داد که مراسم بزرگداشتی از سوی شرکت اپل در روز شانزدهم اکتبر با حضور مدیران برجسته سیلیکون‌والی در دانشگاه استنفورد جائیکه استیو جابز سخنرانی معروف خود را در سال 2005 انجام داد برگزار خواهد شد.

پیش از این شرکت اپل اعلام کرده بود که احتمالا مراسم بزرگداشتی تنها با حضور کارکنان خود در روز نوزدهم اکتبر در محل شرکت اپل برگزار خواهد کرد.

Source: Mashable Via NT

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.