نوکیا دو موبایل مقرون به صرفه X2-05 و C2-05 را معرفی کرد

هر دو این تلفن های همراه از سیستم عامل و رابط کاربری سری سیمبیان 40 استفاده می‌کنند که مخصوص تلفن های همراه ارزان قیمت و با کاربری آسان این شرکت است .

2

فارنت:شرکت نوکیا امروز به صورت رسمی دو دستگاه تلفن همراه جدید خود یعنی X2-05 و C2-05 را معرفی کرد.

هر دو این تلفن های همراه از سیستم عامل و رابط کاربری سری سیمبیان 40 استفاده می‌کنند که مخصوص تلفن های همراه ارزان قیمت و با کاربری آسان این شرکت است .

دو گوشی نوکیا C2-05 و نوکیا  X2-05کاربری راحتی دارند و مرورگر نوکیا برای دسترسی راحت، سریع و ارزان به اینترنت در اختیار کاربران آنها قرار دارد. دسترسی آسان به سرویس پیام‌رسانی نوکیا با ایمیل و پیام فوری، پخش‌کننده موسیقی، رادیو اف‌ام با ضبط رادیویی از دیگر امکانات این دو گوشی هستند.

تلفن همراه نوکیا c2-05  دارای حالت اسلایدی بوده و دارای صفحه نمایش 2 اینچی 65 هزار رنگ ، دوربین VGA و اسلات کارت حافظه است و تا 4 ساعت مکالمه مداوم و 20 روز استندبای را پشتیبانی می‌کند.

از سایر مشخصات این تلفن همراه می‌توان به بلوتوث و پورت MicroUSB   و وزن بسیار سبک 98.5گرمی اشاره کرد که در عین حال قرار است در دو نسخه روانه بازارهای جهانی شود.

این تلفن همراه قرار است در نیمه چهارم سال جاری میلادی و با قیمت 50 یورو بدون احتساب مالیات عرضه شود.

دیگر تلفن همراه معرفی شده نوکیا x2-05 است که دارای ظاهری ساده شبیه گوشی های سری x نوکیا است و مخصوص دوست داران  موزیک طراحی شده است و به همین دلیل دارای اسپیکرهای بسیار باکیفیتی با قدرت 106 فون است.

از سایر مشخصات این تلفن همراه نیز می‌توان به داشتن دوربین VGA  و 64 مگابایت حافظه داخلی اشاره کرد که تا تا 4 ساعت مکالمه مداوم و 25 روز استندبای فراهم می‌کند.

این تلفن همراه نیز در رنگهای مشکی ،نقره ای ،سفید و قرمز روشن در نیمه چهارم سال جاری و با قیمت 46 یورو بدون احتساب مالیات عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/


شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. fatima می‌گوید

    راه ابدیت کردنشو بگو

  2. متین می‌گوید

    عالی