پیش‌بینی فروش 107 میلیون دستگاه آیفون جدید از سوی اپل در سال 2012

اکنون بسیاری از اپراتورهای مخابراتی جهان انتظار عرضه این محصول را می‌کشند که در میان آنها اپراتورهایی همچون اسپرینت با 52.1 میلیون مشترک، تی‌موبایل با 33.6 میلیون مشترک و چینا موبایل با 628 میلیون مشترک در کنار سایر اپراتورهای بزرگ مخابراتی دیده می‌شوند.

0

فارنت: در حالی‌که دوستداران اپل انتظار و افراد مشتاق اخبار ای‌تی انتظار فرارسیدن روز سه‌شنبه 12 مهر و رونمایی از محصول جدید آیفون را می‌کشند گزارش جدید منتشره از اوضاع و احوال این شرکت حکایت از آن دارد که بنا بر نتایج تحقیقات انتظار می‌رود این شرکت در سال جاری میلادی به آمار فروش 84 میلیون دستگاه آیفون رسیده و در سال آینده میلادی نیز افزایشی 30 درصدی در این آمار ار تجربه کند.

بنابر نتایج تحقیق مرکز تحقیقات بازار “جنی کاپیتال مارکتز، قراردادهای فروش منعقد شده از سوی شرکت اپل و اشتیاق جهانی برای خرید محصول آیفون جدید این شرکت، برآورد فروش محصول جدید آیفون اپل را تا 107 میلیون دستگاه در سال 2012 بالا می‌برد.

در توضیح این پیش‌بینی آمده است که اکنون بسیاری از اپراتورهای مخابراتی جهان انتظار عرضه این محصول را می‌کشند که در میان آنها اپراتورهایی همچون اسپرینت با 52.1 میلیون مشترک، تی‌موبایل با 33.6 میلیون مشترک و چینا موبایل با 628 میلیون مشترک در کنار سایر اپراتورهای بزرگ مخابراتی دیده می‌شوند و اپل در سه ماهه آخر سال 2011 محصول خود را در 105 کشور جهان و 228 اپراتور آنها توزیع خواهد کرد.

این مرکز تحقیقاتی در ادامه آورده است که به نظر می‌رسد با عرضه محصول آیفون جدید اپل سایر رقبا در زمان عرضه محصول خود در بازار تلفن‌های همراه هوشمند برای رقابت با آیفون جدید تجدیدنظر کنند و اپل در حال حاضر وضعیت مناسبی برای کسب نهایت سود از بازار تلفن همراه را دارد.

Source: AllthingsD

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.