رونمایی سامسونگ از تبلت کهکشانی 7 اینچی!

این تبلت 345 گرمی که تنها 9.96 میلیمتر ضخامت دارد به اندروید هانی‌کامب 3.2 گوگل مجهز است و بار پردازش در آن بر عهده پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی Exynos است.

0

فارنت: با وجود اینکه سامسونگ به شدت درگیر پرونده فروش تبلت‌‌های گالاکسی خود با اپل است از یک تبلت دیگر خود با نام گالاکسی‌تب 7 پلاس رونمایی کرد.

گالاکسی‌تب 7 پلاس که به صف دیگر تبلت های 7.7 ، 8.9 و 10.1 اینچی سامسونگ پیوسته است همانطور که از نامش پیداست به یک صفحه نمایش 7 اینچی WSVGA با پشتیبانی از  DivX multi-codec  مجهز است.

این تبلت 345 گرمی که تنها 9.96 میلیمتر ضخامت دارد به اندروید هانی‌کامب 3.2 گوگل مجهز است و بار پردازش در آن بر عهده پردازنده دو هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی Exynos است و با برخورداری از یک گیگابایت حافظه اصلی و درگاه کارتخوان میکرو اس‌دی، در دو مدل با حافظه‌های داخلی 16 و 32 گیگابایتی در بازار عرضه خواهد شد.

این تبلت بر خلاف آی‌پد اپل از فلش‌پلیر پشتیبانی می‌کند و ضمن برخورداری از اتصال WiFi a/b/g/n ، قابلیت ارتباطی انتقال داده HSPA+ نیز در آن گنجانده شده است که سرعت آن سه برابر یک ارتباط عادی HSPA است.

این دستگاه با واسط گرافیکی اختصاصی تاج‌ویز از قابلیت پخش تصاویر اچ‌دی برخوردار است و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوو دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی در پشت با قابلیت ضبط تصاویر با وضوح 720p  از دیگر مشخصات آن است.

سامسونگ زمان و بازار عرضه این تبلت را از هشتم آبان ماه و در اندونزی و استرالیا اعلام کرده تا پس از آن (البته اگر اپل مزاحم نباشد..!) به صورت جهانی آن را عرضه کند.

Source: Via Pc Magazine

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.