آغاز ارسال دعوتنامه رسمی اپل برای رونمایی از آیفون جدید در دوازدهم مهر!

آخرین شایعات حاکی از آن است که آیفون جدید به دوربین 8 مگاپیکسلی، حافظه موقت یک گیگ و بدنه آلومینیومی در پشت خود مجهز است.

0

فارنت: شرکت اپل ارسال دعوتنامه‌های رسمی شرکت در کنفرانس خبری رونمایی از محصول جدید تلفن همراه آیفون خود را که در مجتمع کوپرتینو کالیفورنیا برگزار خواهد شد را آغاز کرده است.

گمانه‌زنی‌ها دو احتمال را برای روز سه‌شنبه هفته آینده متصور می‌دانند اول اینکه اپل در این کنفرانس خبری از تلفن همراه آیفون 5 رونمایی کند و احتمال دیگر رونمایی از یک تلفن همراه ارزانتر برپایه تلفن همراه ایفون 4 است.

این اولین کنفرانس خبری اپل بعد از رفتن استیو جابز و سپردن پست مدیرعاملی این شرکت به تیم کوک است.

آخرین شایعات حاکی از آن است که آیفون جدید به دوربین 8 مگاپیکسلی، حافظه موقت یک گیگ و بدنه آلومینیومی در پشت خود مجهز است. برخی شایعات دیگر همچنین از رونمایی اپل از قابلیت‌های جدید آیفون و حضور میهمانان جدید بر روی صحنه کنفرانس خبری حکایت دارد.

این اولین آیفون شرکت اپل بعد از رونمایی از آیفون 4 در ژوئن سال 2010 است. با توجه به عدم رونمایی و حضور تلفن همراه جدیدی در حد و اندازه آیفون در تابستان امسال و قرارداد شرکت مخابراتی ورایزون برای استفاده از این تلفن همراه، انتظار می‌رود استقبال از آیفون 5 بسیار فوق‌العاده باشد.

انتظار می‌رود شبکه مخابراتی اسپرینت نیز نسبت به انعقاد قرارداد برای استفاده مشتریان این اپراتور از آیفون 5 اقدام کند.

Source: Via Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.