تلفن همراه جدید ویندوز فون سامسونگ معرفی شد

به تازگی سامسونگ یک تلفن همراه دیگر از سری پرطرفدار امنیا معرفی کرده است که با نام تجاری Omnia W روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

2

فارنت:شرکت htc با معرفی دو تلفن همراه ویندوز فون به صورت جدی وارد این عرصه شده است(در اینجا بخوانید) ولی سامسونگ در IFA 2011 تنها اکتفا به معرفی دو تلفن همراه با سیستم عامل بادا کرده بود.

به تازگی سامسونگ یک تلفن همراه دیگر از سری پرطرفدار امنیا معرفی کرده است که با نام تجاری Omnia W روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

این تلفن همراه که دارای سیستم عامل ویندوز فون مانگو است دارای پردازنده یک هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و صفحه نمایش 3.7 اینچی سوپر آمولد با کیفیت WVGA است.

سایر مشخصات Omnia W به شرح زیر است:

-8 گیگابایت حافظه داخلی

-دوربین 5 مگاپیکسلی اتوفوکوس و فیلمبرداری 720Pو دوربین برای مکالمه ویدیویی

-ضخامت 10.9 میلیمتری و وزن 115.3 گرمی

به نظر می‌رسد تلفن‌های همراه ویندوز فون در یک اندازه صفحه نمایش و مشخصات سخت افزاری ثابت بوده و تنها طراحی ظاهری آنان فرق می‌کند.

گفتنی است که این تلفن همراه برای نخستین بار در کشور ایتالیا در دسترس خواهد بود.

Source:Via Poketnow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    ما که نفهیدم سامسونگ بلخره با ویندوز خدافظی کرد یا نه … !

  2. […] از معرفی یک تلفن همراه از سری ویندوز فون با نام Omnia W (در اینجا بخوانید) اخبار دیگری نیز از این غول کره‌ای به گوش می […]