عرضه کروم 15 بتا و کروم 16 ویژه توسعه‌دهندگان از سوی گوگل!

در نسخه 15 کروم شاهد حضور دوباره دکمه بازکردن تب جدید یا همان New tab و راحتی بیشتر در مدیریت برنامه‌ها، بوکمارک‌ها و سایت‌های بیشتر دیده شده هستیم.

1

فارنت: گوگل با سرعت باورنکردنی در حال ارائه نسخه های جدید مرورگر کروم است و هیچ بعید نیست تا پایان سال جاری میلادی شاهد نسخه 20 مرورگر کروم باشیم.

شرکت گوگل هفته جاری نسخه آزمایشی کروم 15 و نسخه ویژه توسعه‌دهندگان کروم 16 را رونمایی کرد و این در حالی است که چند روزی بیشتر از ارائه نسخه نهایی و پایدار مرورگر کروم 14 نمی‌گذرد.

در نسخه 15 کروم شاهد حضور دوباره دکمه بازکردن تب جدید یا همان New tab و راحتی بیشتر در مدیریت برنامه‌ها، بوکمارک‌ها و سایت‌های بیشتر دیده شده هستیم.

شما در این نسخه می‌توانید برنامه‌های کروم خود را با روش کشیدن و انداختن دوباره مرتب کنید و حتی برای خود بخش جدیدی را از برنامه‌های دلخواه ایجاد کنید. شما در ضمن می‌توانید به راحتی در بین سایت‌های پربازدید، برنامه‌ها و بوکمارک‌ها جستجو و حرکت کنید و به راحتی تب جدیدی را باز کنید.

در ضمن طبق اعلام گوگل قرار است تغییراتی در کروم‌استور از قبیل تاریخ آخرین نصب برنامه، تاریخ هماهنگ‌سازی و اطلاعات جزئی‌تر از برنامه‌ها را مشاهده کنیم.

در نسخه توسعه‌دهنگان کروم 16 ویژگی سوئیچ بین پروفایل کاربران که از مدتها قبل کاربران انتظار آن را می‌کشیدند گنجانده شده و موتور V8  کروم نیز به‌روز رسانی شده است.

Source:Via Techspot

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرهاد می‌گوید

    اینجور که داره میره جلو سال دیگه همین موقع کروم 1500 رو خواهیم داشت. چیزی هم وافعا داره اضافه میشه یا اینکه فقط داره به صورت عددی میره بالا؟