اخراج از مایکروسافت به دلیل افشای مشخصات ویندوزفون جدید نوکیا در توئیتر!

این کارمند سابق شرکت مایکروسافت در صفحه توئیتر خود اعلام کرده بود که من شانس این را داشتم که به یکی از جذاب‌ترین تلفن‌های همراه نوکیا که تابحال دیده بودم، نگاهی بیندازم.

0

فارنت: یک کارمند شرکت مایکروسافت که اوایل ماه جاری میلادی در خصوص یک تلفن همراه ویندوزفون عرضه نشده شرکت نوکیا در توئیتر مطلبی را منتشر کرده بود به دلیل آنچه که مایکروسافت آن را نقض قوانین رسانه‌های اجتماعی در این شرکت خوانده است از این شرکت اخراج شد.

جو مارینی این کارمند سابق شرکت مایکروسافت در هفتم سپتامبر و زمانی که به عنوان مدیر برنامه‌های اصلی تیم ویندوزفون در سیاتل مشغول بکار بود در توئیتی اعلام کرد: من شانس این را داشتم که به یکی از جذاب‌ترین تلفن‌های همراه نوکیا که تابحال دیده بودم، نگاهی بیندازم. به زودی شما هم خواهید توانست. وی همچنین این توئیت را با تگ #WP7 برچسب زده بود.

این اولین و آخرین توئیت جو مارینی در خصوص محصول عرضه نشده نوکیا نبود و او در توئیت‌های بعدی نیز مثلا به این محصول نمره 8 را داد و یا در توئیتی دیگر نوشت: دوربین خوبی دارد اما روشنایی مطلوبی در آن نداشتم.

این توئیت‌ها در حالی ارسال شده بود که انتظار می‌رود نوکیا اولین ویندوزفون خود را در پائیز امسال روانه بازار کند.

در همین حال وب‌سایت گیک‌وایر گزارش داد که جو مارینی خود ژس از اطلاع از قوانین مایکروسافت در این خصوص و نقض قوانین از سوی خود شخصا از مایکروسافت کناره‌گیری کرده است و البته بررسی‌های ما بر روی توئیت‌های او ژس از این ماجرا نیز حکایت از کناره‌گیری و عدم اخراج او دارد.

البته به نظر این کناره‌گیری به نوعی اخراج محترمانه جو مارینی بوده از همان اخراج‌های محترمانه‌ای که در کشور خودمان نیز به وفور دیده شده است.

Source: Via Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.