آیا کیف پول گوگل امروز شروع به کار می‌کند؟

سرویس گوگل والت یک نوع پرداخت الکترونیکی به وسیله موبایل و چیپ NFC است که کاربران با وارد کردن اطلاعات کارت خود در تلفن همراه به راحتی به پرداخت‌های خود اقدام می‌کنند و تلفن همراه دارای یک نقش کارت اعتباری خواهد بود

0

فارنت:کنگره جهانی کیف پول موبایلی یا همان NFC امروز شروع به کار می‌کند و این کنگره بهترین زمان برای شروع به کار رسمی والت گوگل است.

اخیرا نیز یک تیزر ویدیویی منتشر شده است که نشان م‌یدهد گوگل والت امروز به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

همانطور که می‌بینید مدرک ارائه شده پیرامون مذاکره گوگل با شرکای سخت افزاری خود در مورد  19 سپتامبر است و البته گوگل این سرویس را در ماه می معرفی کرده و طبق مدارک امروز شروع به کار خواهد کرد.

سرویس گوگل والت یک نوع پرداخت الکترونیکی به وسیله موبایل و چیپ  NFC   است که کاربران با وارد کردن اطلاعات کارت خود در تلفن همراه به راحتی به پرداخت‌های خود اقدام می‌کنند و تلفن همراه دارای یک نقش کارت اعتباری خواهد بود.

در ابتدای کار تلفن های همراه بسیار کمی دارای این چیپ بوده و انتظار می‌رود که با عرضه تلفن‌های همراه بیشتر دارای این چیپ کسب و کار جدید گوگل هم رونق بگیرد.

Source:Via PoketNow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.