سیب آیفون خود را روشن کنید!

بسیاری از طرفدارن اپل و آیفون بسیار دوست دارندتا سیب دوست داشتنی و گاز زده‌ای که بر روی مک بوک‌های اپل در هنگام روشن بودن می‌درخشند بر روی دستگاه آنان نیز می‌درخشید.

3

فارنت:بسیاری از طرفدارن اپل و آیفون بسیار دوست دارند(منجمله خودم!) تا سیب دوست داشتنی و گاز زده‌ای که بر روی مک بوک‌های اپل در هنگام روشن بودن می‌درخشند بر روی دستگاه آنان نیز می‌درخشید.

باید از اندی و کریس از شعبه بریتانیای iPatch  متشکر باشیم که با هزینه ای کمتر از 100 پوند (در حدود 159 دلار)این لوگوی درخشان را هم به آیفون شما می آورند.

نکته قابل توچه اینکه این کار بر روی قاب اریجینال آیفون انجام می‌شود و شما نیازی به تعویض قاب ندارید تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آیفون عزیزتان را برای این سرویس به نزد شرکت مذکور بفرستید تا در کمتر از یک ساعت سیب دوست داشتنی شما نیز در هنگام روشن بودن صفحه گوشی شروع به درخشیدن کند.

این کار با الصاق چند led بسیار ظریف  به پشت آیفون امکان پذیر شده و قرار است از ماه آینده راه‌اندازی شود.

چشمان خود را بر روی توئیت این گروه بازنگاه دارید تا از شرایط ارسال به شرکت و سایر اخباردر این مورد آگاهی پیدا کنید.

                                                                                                                              Source:Via cultofmac

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. اويس جمشيدزاده می‌گوید

    با سلام و خدمت آقای مهدی عزیز من گوشیم آیفون 4 هستش و رنگ سفید هم هستش ممنون برای اینکه به ما راهنمایی کردید تا چطور لوگوی گوشی خودمو روشن کنم من خودم خیلی دوست دارم تا گوشیم خوشگل تر بشه ممنون

  2. علی می‌گوید

    با سلام بسیار جالب بود ممنون

  3. نیما مالکی می‌گوید

    ایده بسیار فوق العاده ای بود. به نظر منم باعث میشه آیفون چند برابر خوشگل تر بشه