تمامی امواج سامسونگ به «بادا 2.0» مجهز می‌شوند

بر طبق این توئیت بادا 2 برای امواج قدیمی دارای کارکرد متفاوت نسبت به مدل های جدید و high end این شرکت خواهد بود

0

فارنت: سامسونگ در حال حاضر دارای 10 تلفن همراه با سیستم عامل انحصاری خود یعنی بادا است که تنها 3 عدد از این مدل‌ها دارای بادا 2.0 هستند که در نمایشگاه IFA 2011  به صورت رسمی معرفی شدندکه فارنت بیشتر در این جا به انعکاس این خبر پرداخته بود.

این شرکت به صورت رسمی در یک توئیت اعلام کرد که آخرین نسخه سیستم عامل بادا یعنی Bada 2.0 برای تمامی مدل‌های تلفن همراه Wave این شرکت ارائه خواهد شد که این شامل مدلهای قدیمی این شرکت نیز می‌شود.

بر طبق این توئیت بادا 2 برای ویوهای قدیمی دارای کارکرد متفاوت نسبت به مدل های جدید و high end این شرکت خواهد بود که در حقیقت هر تلفن همراه بسته به پردازنده و حافظه خود بهره برداری متفاوتی از بادا 2.0 خواهد داشت.

این بدان معنی است که کاربرانی که دارای تلفن همراه Wave 525 و Wave 533هستند بادای 2.0 متفاوتی را نسبت به Wave 8500 که دارای کارکرد کامل بادا 2.0 خواهد بود تجربه خواهند کرد.

بروز رسانی بادا 2.0 در 3 ماهه چهارم سال جاری میلادی به تدریج برای امواج سامسونگ ارائه خواهد شد.

Source:Via unwiredview

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.