GetJar به کاربران خود برنامه‌های پولی اندروید را رایگان می‌دهد!

این وب سایت در یک اقدام جالب توجه یک فروشگاه به نامGetJar Gold راه اندازی کرده و بدین ترتیب کاربران که تعداد آنان در حدود 30 میلیون عدد است می‌توانند به صورت پرمیوم برنامه‌های سایر فروشگاه‌های اندرویدی مانند اندروید مارکت و مارکت آمازون را که در این فروشگاه قرار داده شده است را به صورت رایگان بارگذاری کنند.

1

فارنت:تقریبا کاربران اندروید وب سایت GetJar  را به عنوان یک وب سایت نرم افزاری رایگان می‌شناسند که برنامه‌ها در آن  به صورت رایگان قرار میگیرد.

این وب سایت در یک اقدام جالب توجه یک فروشگاه به نام GetJar Gold   راه اندازی کرده  و بدین ترتیب کاربران که تعداد آنان در حدود 30 میلیون عدد است می‌توانند به صورت پرمیوم برنامه‌های سایر فروشگاه‌های اندرویدی مانند اندروید مارکت و مارکت آمازون را که در این فروشگاه قرار داده شده است  را به صورت رایگان بارگذاری کنند.

در وب سایت مذکور در این مورد آمده است:

شما امکان این را دارید تا 10 دلار برنامه پرمیوم اندروید مارکت یا فروشگاه آمازون را از فروشگاه ما به صورت رایگان دانلود کنید  و این بخشی از برنامه جدید وب سایت ما است که به کاربران خود اهدا می‌کنیم  و شما می‌توانید تمامی برنامه‌های موجود در این فروشگاه‌ها را بدون هیچ گونه هزینه  و به صورت رایگان دانلود کنید و هر روز نیز برنامه‌های تازه‌ای به فروشگاه GetJar Goldاضافه می‌شود.

شما می‌توانید به اینجا مراجعه کرده و نخستین برنامه‌های رایگان پرمیوم را که شامل بازی معروف Age of Zombies است را دانلود و بارگذاری کنید.

Source:Via Intomobile

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. […] و بازی های معروف برای اندروید بسیار معروف است( در اینجا و اینجا بخوانید) یک بانک اطلاعاتی شامل ۵۰ هزار برنامه […]