مکس پین برای تلفن‌های همراه ارائه می‌شود

کاربران اندروید و IOS قادر خواهند بود تا این بازی را همانند نسخه اریجینال در رایانه‌های شخصی مانند همان کیفیت گرافیک و چزئیات بافت‌ها بازی کنن

0

فارنت:شرکت راک استار گیمز اعلام کرد که این شرکت یک نسخه مخصوص موبایل نسخه اریجینال مکس پین را ارائه خواهد کرد.

کاربران اندروید و IOS قادر خواهند بود تا این بازی را همانند نسخه اریجینال در رایانه‌های شخصی مانند همان کیفیت گرافیک و چزئیات بافت‌ها بازی کنند(من خیلی دوست دارم روی آیفون 4 مکس دوست داشتنی را هم تجربه کنم).

در ضمن کاربران تلفن همراه قادر خواهند بود که با اتصال به شبکه اجتماعی بازی راک استار مراحل بیشتری را بر روی موبایل خود بازکرده و بازی کنند.

گفتنی است که این بازی قرار است همزمان با ارائه نسخه سوم بای مکس پین برای کنسول های بازی و رایانه شخصی در ماه مارچ ارائه شود.

پ.ن:در برخی از منابع ،بازی مکس پین 3 به اشتباه به عنوان بازی موبایل یاد شده است که پس از جستجوی فراوان مشخص شد که نسخه اریجینال یعنی مکس پین یک برای تلفن های همراه ارائه خواهد شد.

Source:Via gamertagradio

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.