فشارخونتان را با آیفون خود بسنجید!

متعلقات این نرم‌‌افزار بازوبند سنجش فشار خون است که با یک سیم به جایگاه مخصوص برای آیفون متصل است…

0

فارنت – به تازگی یک شرکت تولید کننده محصولات پزشکی، اقدام به ارائه نرم افزار سنجش فشار خون برای IOS کرده است که دقیقاً مانند دستگاه‌های پزشکی عمل می‌کند.
متعلقات این نرم‌‌افزار بازوبند سنجش فشار خون است که با یک سیم به جایگاه مخصوص برای آیفون متصل می شود. کاربر با قراردادن آیفون خود بر روی جایگاه مخصوص و اجرای نرم‌افزار iHealth، می‌تواند فشار سیستولیک و دیاستولیک و همچنین ضربان قلب خود را بسنجد.

نرم‌افزار پس از سنجش فشار خون و ضربان قلب، آنها را به صورت نمودار مقایسه‌ای روزانه یا ماهانه کاربر و یا مقایسه با استاندارهای بهداشت جهانی ارائه می‌کند. همچنین کاربر می‌تواند گزارش ارائه شده از سوی iHealth را به پزشک خود و یا اعضای خانواده‌اش ایمیل کند.

همچنین در نمایشگاه IFA امسال، شرکت عرضه کننده iHealth اقدام به عرضه ترازوی دیجیتالی کرد که بوسیله درگاه بلوتوث به آیفون کاربر متصل شده و تمام اطلاعات مربوط به وزن و همچنین افت و خیزهای آن طی مدت مشخص را به کاربر ارائه می‌کند.
نرم‌افزار iHealth رایگان بوده، اما قیمت دستگاه سنجش فشار خون آن 99 دلار اعلام شده است. ناگفته نماند که iHealth علاوه بر آیفون قابلیت اجرا در آیپاد تاچ و آیپد را هم دارد.
[ منبع:گیزمگ ] پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.