دست‌ آوردهای اندروید در جنگ گوشی‌های هوشمند بیشتر می‌شود

سیستم عامل محبوب تلفن های‌همراه گوگل یعنی اندروید همچنان به پیشروی خود و به دست آوردن سهم بیشتری از این بازار ادامه می‌دهد

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdail y،سیستم عامل محبوب تلفن های‌همراه گوگل یعنی اندروید همچنان به پیشروی خود و به دست آوردن سهم بیشتری از این بازار ادامه می‌دهد و بر اساس آخرین آمار در حدود 41.8 درصد بازار تلفن های همراه هوشمند را به خود اختصاص داده است

بر اساس جدیدترین آمار ارائه شده توسط موسسه معتبر ComScore،شرکت اپل در رتبه دوم جدول با 27 درصد قرار دارد و پس از آن نیز ریم سازنده کانادایی بلک بری با 21.7 درصد ،مایکروسافت و وینفون با 5.7 درصد و سیمبیان با 1.9 درصد قرار دارند.

بر اساس رتبه بندی شرکت‌های تولید کننده تلفن های هوشمند سامسونگ برترین کارخانه سازنده تلفن‌های همراه هوشمند با 25.5 درصد است و پس از آن ال جی با 20.9 درصد و موتورولا با 14.1 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

اپل نیزکه به تازگی استیو جابز را دیگر در مقام ریاست خود نمیبیند در رتبه چهارم با 9.5 درصد قرار داد و پس از آن نیز شرکت ریم با 7.6 درصد قرار گرفته است.

سایر نکات جالب جدیدترین بررسی‌های  ComScore  به شرح ذیل است:

-70 درصد پیامک‌های ارسالی و دریافتی در یک تلفن همراه اندرویدی انجام می‌شود.

-مرور اینترنت در 41 درصد موارد مربوط به دستگاه‌های اندرویدی هستند.

– 40.6 درصد برنامه و بازی‌های دانلود شده توسط تلفن همراه مربوط به بستر اندروید مربوط هستند.

-در حدود 27.8 درصد با تلفن همراه خود به بازی پرداخته و در حدود 20.3 درصد نیز به موسیقی گوش فرا میدهند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مجید می‌گوید

    زنده باد اندروید /