فراخوان انتخاب نام برای سری جدید گوشی‌های نوکیا!

در این نظر سنجی نوکیا 6 نام پیشنهاد داده و گزینه‌ای هم برای نام پیشنهادی شما دارد. 6 نام پیشنهادی نوکیا عبارتند از…

3

فارنت – برخلاف گذشته که کمپانی های تولید کننده گوشی همراه پس از انتظاری طولانی محصولاتشان را با نام‌های غیرمتعارف و نچسب عرضه می‌کردند، این بار نوکیا در وبلاگ شرکت اقدام به نظرسنجی برای نام گذاری سری جدید گوشی‌های خود که مجهز به سیستم عامل ویندوزفون 7 می باشند کرده است.

در این نظر سنجی نوکیا 6 نام پیشنهاد داده و گزینه‌ای هم برای نام پیشنهادی شما دارد. 6 نام پیشنهادی نوکیا عبارتند از: “Fusion”، “Genesis”، “Phoenix”، “EZ”، “Elite” و “Challenger”. اما در حال حاضر در نظر سنجی “Phoenix” با 16 درصد محبوب ترین نام انتخاب شده است. “Genesis” با 11 درصد در ردیف دوم قرار دارد و “Fusion” با 7 درصد در ردیف سوم است. اما نکته جالب این نظر سنجی، قرار گرفتن نام پیشنهادی یکی از کاربران در رده چهارم است. “Metro” نام پیشنهادی یکی از کاربران است که با پیشی گرفتن از 3 نام پیشنهادی دیگر نوکیا ، با 6 درصد از آرا در رده چهارم قرار دارد.

شما هم عجله کنید و از اینجا خود را در نام گذاری سری جدید گوشی‌های بزرگترین تولید کننده گوشی همراه دنیا شریک کنید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. majid می‌گوید

    ever loser
    این بهتره

  2. علی می‌گوید

    این هم دو کلمه از مادر عروس!!!!!!!!!!!!!!

  3. همایون می‌گوید

    منم یه پیشنهاد خوب برای نوکیا دارم :
    GO To Hell
    :-)