دویدن در مسیری به شکل آرم اپل برای بزرگداشت استیو جابز!

جوزف تیم و دوستانش ، با دویدن در مسیری به طول 21 کیلومتر در 2 ساعت، در نقشه آیفون خود به کمک GPS، طرحی از آرم اپل شکل دادند…

2

به گزارش فارنت و به نقل از “Cnet” ، یک طراح نرم‌افزار به نام جوزف تیم، اقدام به برگزاری دو نیمه ماراتن در توکیو، در مسیری به شکل آرم اپل کرد، تا بدین شکل به استیو جابز ادای دین کند.

کناره گیری استیو جابز از مدیرعاملی اپل، بسیاری از علاقه‌مندان او در دنیا را متاثر کرد و حرف‌های بسیاری از بزرگی شخصیت او در دنیای دیجیتال زده شد. اما جوزف تیم، که سازنده محصولات رسانه‌ای نیز می‌باشد، با برگزاری دو نیمه ماراتن در مسیری به شکل آرم اپل، بزرگداشت استیوجابز را زیباتر برگزار کرد.

جوزف تیم و دوستانش ، مسیری به طول 21 کیلومتر را در 2 ساعت طی کردند و در نقشه آیفون خود به کمک GPS، طرحی از آرم اپل شکل دادند. این طراحی به کمک نرم‌افزار iRun انجام شد که از ساخته‌های خود جوزف تیم است.

گفته می‌شود مشابه چنین کاری پیش از این با طراحی آرم گوگل پلاس انجام شده بود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    بسیار زیبا بود

  2. مجید می‌گوید

    اگر گوگل این کار رو انجام داده پس میتونه برای استفاده از طرحش شکایت کنه !!!