رونمایی 3 گوشی جدید نوکیا با سیستم عامل سیمبیان Belle

دیروز طی مراسمی سه مدل گوشی نوکیای 600 ، 700 و 701، مجهز به سیستم عامل سیمبین رونمایی شدند…

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “وایرد” نوکیا دیروز 3 گوشی هوشمند جدید خود با سیستم عامل سیمبیان را رونمایی کرد.

درحالی که همه فکر می‌کردند که دیگر نوکیا فاتحه سیمبیان را خوانده است، دیروز طی مراسمی سه مدل گوشی نوکیا 600 ، 700 و 701 که مجهز به سیستم عامل  سیمبیانBelle جدیدترین نسخه بعد از سیمبیان Anna که به تازگی برای دانلود برای تعدادی از گوشی های فعلی نوکیا  قرار داده شده است هستند رونمایی شدند.

نوکیا 600 ارزانترین مدل از این بین است. بلندی صدای بلندگوهای این گوشی در نوع خود بی نظیر است. در واقع نوکیا600 بلند صدا ترین گوشی نوکیا تا به امروز است. بلندی صدایی تا 106 فون . همچنین 600 دارای موجگیر اف.ام و همچنین 60 ساعت طول عمر باطری می‌باشد.

نوکیا 700 کوچکترین گوشی هوشمند نوکیا تا به امروز قلمداد می‌شود. همچنین طبق گفته ها نوکیا701 نیز دارای درخشان‌ترین صفحه نمایش بین گوشی‌های هوشمند بازار است. صفحه نمایش 3.5 اینچی کلیربلک AMOLED و دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری HD از دیگر خصوصیات این گوشی است. هر دو مدل 700 و 701 دارای پردازنده 1 گیگاهرتزی می‌باشند.

اوایل سال جاری میلادی، نوکیا اعلام کرد که برای تمرکز بیشتر روی ویندوزفون ، دیگر گوشی با سیستم عامل سیمبیانعرضه نخواهد کرد. این خبر در عین ایجاد ناباوری برای مردم ، عرضه کنندگان نرم‌افزار برای سیمبیان را هم دلسرد کرد. در همین راستا نوکیا اعلام کرد که برای انتقال از سیستم عامل سیمبیانبه ویندوزفون‌، یک جدول زمانبندی 12 ماهه طراحی کرده‌است. بنابراین باید تا آغاز سال 2012 برای عرضه نوکیای مجهز به ویندوزفون منتظر بمانیم. همچنین نوکیا اعلام کرده است که در این بازه زمانی حدود 20 مدل گوشی با سیستم عامل سیمبیان عرضه خواهد کرد.

قیمت عرضه نوکیا 600 ،180 یورو ،نوکیا 700، 270 یورو و نوکیا 701، 290 یورو اعلام شده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.