موشواره جدید لاجیتک با 9 کلید هوشمند که به 7 رنگ دلخواه در می‌آید!

اولین ویژگی که در این محصول خودنمایی می‌کند تعداد بالای کلید های قابل برنامه‌ریزی در آن است که با بهره بردن از 9 کلید هوشمند در مکان‌هایی با دسترسی آسان تعبیه شده‌اند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از ماکسیمم‌پی‌سی شرکت لاجیتک از آخرین محصول خود در سری G موشواره‌های بی‌سیم با نام  G300 که مخصوص بازی‌های رایانه‌ایست، رونمایی کرد.

اولین ویژگی که در این محصول خودنمایی می‌کند تعداد بالای کلید های قابل برنامه‌ریزی در آن است که با بهره بردن از 9 کلید هوشمند در مکان‌هایی با دسترسی آسان تعبیه شده‌اند.

موشواره G300 به شما اجازه خواهد داد تعدادی از کلیدهای مورد نظر و حیاتی خود را از صفحه کلید به آن انتقال دهید. نکته جالب دیگر اینکه این محصول به حافظه داخلی نیز مجهز است و حتی قابلیت ذخیره‌سازی سه پروفایل را در درون خود دارد تا بدون نیاز به نصب نرم‌افزار بلافاصله پس از اتصال به هر رایانه‌ای از تنظیمات اختصاصی خود بهره‌مند شوید.

شما در ضمن می‌توانید برای هر یک از این پروفایل‌ها یکی از هفت رنگ موجود را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی ظاهری موشواره، تشخیص پروفایل‌ها برای شما آسان‌تر شود. G300 همچنین با دیگر محصولات سری گیمینگ شرکت لاجیتک سازگاری دارد، یعنی می توان از تنظیمات تعیین شده بر روی آن برای دیگر محصولات نیز استفاده کرد.

دقت حسگر نوری این موشواره 2500 DPI است تا کوچک‌ترین حرکات دست کاربر را به سیستم منتقل کند. این میزان دقت به راحتی این موشواره را به عنوان بهترین سلاح کاربر در بازی‌های حرفه‌ای مطرح می‌کند تا وقتی شما قرار باشد بدون این موشواره بازی کنید دلتان به شدت برای آن تنگ شود!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.