رونمایی ال‌جی از اپتیموس‌سُل؛ الهه خورشید سری اپتیموس!

پردازنده یک گیگاهرتزی این تلفن همراه به همراه پشتیبانی از آخرین نسخه فلش و وسعت رنگ فوق‌العاده صفحه نمایش 3.8 اینچی به نظر برای وب‌گردی‌های طولانی مدت به راحتی پاسخگو بوده و لذت‌بخش خواهد بود.

0

به گزارش فارنت شرکت ال‌جی صبح امروز از گوشی تلفن همراه جدید سری اپتیموس با نام «اپتیموس سُل» (Optmius Sol) رونمایی کرد.

اپتیموس سُل با نام تجاری LG-D730 به سیستم عامل محبوب اندروید 2.3 جینجربرد مجهز است و ضخامت حدودا 9.8 میلیمتری این گوشی، آن را در رده نازک‌اندامان بازار مطرح می‌کند.

ال‌جی اپتیموس جدید خود را برازنده صفحه نمایش 3.8 اینچی اُلترا آمولد (Ultra AMOLED) دانسته تا بتوان شفافیت و وضوح این صفحه نمایش را که به راحتی و در روشنایی آفتاب و در تاریکی محتویات خود را به خوبی نمایش می‌دهد از برترین‌های بازار دانست.

پردازنده یک گیگاهرتزی این تلفن همراه به همراه پشتیبانی از آخرین نسخه فلش و وسعت رنگ فوق‌العاده صفحه نمایش 3.8 اینچی به نظر برای وب‌گردی‌های طولانی مدت به راحتی پاسخگو بوده و لذت‌بخش خواهد بود.

صفحه نمایش جدید و پیشرفته الترا آمولد این تلفن همراه نسبت به صفحه نمایش‌های استاندارد آمولد  در بحث بازتاب نور دو برابر پیشرفت نشان می‌دهد و عوامل تخریب تصویر در این خصوص را به خوبی کاهش می‌دهد.

این تلفن همراه از دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه قابلیت‌هایی همچون عکاسی خودکار سریع، تنظیم فاصله کانونی (فوکوس) خودکار و عکاسی پی در پی برخوردار است که به نظر مناسب یک تلفن همراه هوشمند است.

این گوشی همچنین از سیستم مدیریت ایده‌آل باطری تلفن همراه بهره می‌برد که بنابر اعلام شرکت ال‌جی 20 تا 30 درصد به افزایش عمر شارژ باطری کمک می‌کند. بنا بر اعلام این شرکت در این گوشی با انتخاب رابط کاربری تاریک (Dark UI) نور سفید کمتری به نسبت عادی منتشر شده و باعث افزایش عمر شارژ باطری می‌شود.

قابلیت‌های ارتباطی وای‌فای و DLNA نیز از دیگر امکانات آخرین مدل تلفن همراه هوشمند سری اپتیموس شرکت ال‌جی است.

دکتر جان سئوک‌پارک مدیر بخش موبایل ال‌جی در این خصوص می‌گوید: اپتیموس سُل به عنوان در دسترس‌ترین تلفن همراه هوشمند اندرویدی یک گیگاهرتزی با صفحه نمایش آمولد رقبای خود را کنار خواهد زد.

وی همچنین می‌افزاید: با عرضه تلفن همراهی که هیچ کار بیهوده‌ای در آن به چشم نمی‌خورد و به یکی از باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش‌های بازار می‌بالد، ما بر این باوریم که برنده واقعی جلب مشتریانی خواهیم بود که به دنبال تلفن همراهی ظریف اما با کیفیت نمایش خیره‌کننده هستند.

بنا بر اعلام ال‌جی این تلفن همراه به رنگ‌های مشکی، نقره‌ای تایتان و سفید از اواخر ماه سپتامبر روانه بازارهای اروپا خواهد شد و به دنبال آن در دیگر بازارها نیز عرضه خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.