مایکروسافت: ویندوزفون مانگو آماده عرضه است!

ناگفته نماند که این اعلام آمادگی به معنی امکان استفاده از مانگو در چند روز آینده نیست بلکه باید منتظر باشیم تا محصولات مقصد ویندوز انبه‌، خود را آماده استفاده از جدیدترین ویندوزفون کنند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از واشنگتن‌پست، روز‌گذشته پیتر ویسینگر‌؛‌مدیر بخش بازاریابی موبایل مایکروسافت در کشورهای اسکاندیناوی طی اطلاعیه‌ای رسمی از آمادگی مایکروسافت برای عرضه ویندوزفون 7 مانگو خبرداد.

همیشه در عرصه تکنولوژی خبر تاخیر در عرضه محصولات را می شنیدیم‌، ‌اما این‌بار مایکروسافت از بابت عرضه ویندوزفون مانگو خرق عادت کرد. البته ناگفته نماند که این اعلام‌ آمادگی به معنی امکان استفاده از مانگو در طی چند روز آینده نیست‌، بلکه باید منتظر باشیم تا محصولات مقصد ویندوز انبه‌، خود را آماده استفاده از جدیدترین ویندوزفون کنند. محصولات شرکت‌هایی مثل ال‌جی، سامسونگ و البته نوکیا.

windows-phone-7-mango

پیش از این خبرهایی مبنی بر عرضه محصول جدید فوجیتسو با سیستم عامل مانگو در ماه سپتامبر منتشر شده بود. با تمام این اوصاف‌، هنوز نمی‌توان تاریخ دقیقی برای عرضه اولین محصول مجهز به ویندوزفون 7 مانگو مشخص کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.